گردشگری و توریسم

رمضانی: از همه پیشکسوتان استقلال رخصت می‌گیرم

«سعید رمضانی» پس از ثبت قرارداداش در هیات فوتبال استان تهران به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال اظهارداشت: از همه پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال رخصت می‌گیرم. به هرحال عزیزانی درباره حضور من صحبت کرده‌اند که من به آن‌ها حق می‌دهم. ولی این را هم باید بگویم که شرایط به شکلی است که همه باید به تیم کمک کنیم و عملکرد انسان‌ها باید ملاک قضاوت باشد.

وی افزود: من همیشه گفته‌ام که بزرگترین افتخارم زندگی در کنار ناصرخان حجازی بوده است. این موضوع برای من خیلی ارزشمند است. کسانی که مرا می‌شناسند، روش و مرام من را می‌دانند. من از همه عزیزان می‌خواهم که اگر قصور یا کم کاری از من دیدند، به پای من بنویسند و اگر عملکرد خوبی هم از من دیدند، به پای درس‌هایی بگذارند که از ناصرخان یاد گرفته‌ام و این درس‌ها را پس داده‌ام.
سرپرست جدید استقلال خاطرنشان کرد: جو خوبی در تیم حاکم است. شرایط بازیکنان خوب است و همه بازیکنان هم‌دل و هم‌قسم شده‌اند تا بتوانیم استقلال را به حقش یعنی قهرمانی در لیگ برسانیم.
رمضانی تصریح کرد: فرهاد مجیدی به من لطف داشت و با من صحبت کرد و قرار شد که جزو گزینه‌های سرپرستی تیم استقلال باشم. این موضوع در هیات مدیره مطرح شد و در نهایت پس از جلسه‌ای که با اسماعیل خلیل‌زاده داشتم، تصمیم بر این شد تا به عنوان سرباز کوچک خانواده استقلال، در کنار این تیم باشم.

رمضانی در پایان گفت: کادرفنی جدید استقلال از انگیزه زیادی برخوردار است و با حمایت هواداران می‌تواند به موفقیت برسد.