گردشگری و توریسم

انتقام نهایی تا خروج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: جبهه مقاومت شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده  که شهید سلیمانی سید الشهدای مقاومت لقب گرفته و این لقب شایسته این شهید بزرگ‌ است.

وی اضافه کرد: قبر شهید سلیمانی زیارتگاه شده و این به دلیل اخلاص او بود زیرا که شهید سلیمانی مانند مالک اشتر عمل کرده بود.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: مجلس عراق اخراج نیروی های آمریکایی را از خاک این کشور اعلام کرد و این مجلس همه ارتش آمریکا را تروریست اعلام کرد.

وی با اشاره به انتقام سخت گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی شاهد موشک باران پایگاه های نظامی آمریکا توسط سپاه بودیم و علاوه بر این اقدام، برداشتن  محدودیت های هسته ای از مهمترین اقدامات بعد از شهادت شهید سلیمانی بود.

حجت الاسلام حسینی افزود: نتیجه اقدامات اخیر ایران، ترامپ را صلح طلب کرد و عربستان هم ‌از ترس اعلام ‌کرد ما بی طرف هستیم و در این راستا  اسرائیل هیچ موضعی نگرفت و از ترس شان سکوت کردند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به تاسیس شورای انقلاب فرهنگی گفت: باید فرهنگ دینی، اخلاق، احکام، آداب و رسوم کشور تقویت شود و ضروری است تا بودجه فرهنگی کشور افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به حوادث کرمان و کشته شدن تعدادی از شرکت کنندگان در مراسم  افزود: بعد از تشییع جنازه امام(ره) مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان بی نظیر بود.