گردشگری و توریسم

تیم فوتبال آویسا خوزستان برابر حریفش مغلوب شد

به گزارش ایرنا تیم‌های آویسا خوزستان و هیات فوتبال البرز روز جمعه در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده البرز به پایان رسید.

تیم آویسا در حالی به مصاف حریفش رفت که از یازده بازی گذشته خود ۹ باخت، یک برد و یک تساوی کسب کرده بود در حالی که تیم هیات فوتبال البرز چهار برد، یک تساوی و ۶ شکست در کارنامه داشت.

در نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم بازی پایاپایی ارائه دادند و با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تیم البرز توپ و میدان را در اختیار داشت و در دقیقه ۵۲ بازی دروازه تیم آویسا را باز کرد.

تیم هیات فوتبال البرز همچنین در دقیقه ۸۳ دومین گل خود را به ثمر رساند تا با دست پر اهواز را ترک کند.

تیم آویسا با این باخت چهار امتیازی باقی ماند و در مکان یازدهم رده‌بندی قرار گرفت. همچنین هیات فوتبال البرز ۱۶ امتیازی شد و در مکان هفتم ایستاد.

تنها نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان که اولین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند تاکنون نتایج ضعیفی کسب کرده و زنگ خطر سقوط به لیگ پایین‌تر برای این تیم به صدا درآمده است.

حضور بانوان علاقه مند به فوتبال در ورزشگاه تختی از حواشی این دیدار بود. همچنین چندین تماشاگر که به همراه تیم البرز به اهواز آمده بودند، تیم خود را تشویق کردند.

همچنین در نیمه دوم بازی کاپیتان تیم آویسا به شدت از ناحیه بینی آسیب دید که از زمین خارج و تحت مداوا قرار گرفت.

کادر فنی ۲ تیم به تصمیمات داور بازی اعتراض داشتند که به آنها تذکر داده شد.