گردشگری و توریسم

محمود فکری: صعود خوشه طلایی به لیگ برتر دور از دسترس نیست

«محمود فکری» عصر سه شنبه در پایان دیدار با نیروی زمینی تهران از هفته هجدهم لیگ دسته اول کشور که با برتری سه بر صفر ساوجی ها همراه شد، به ایرنا گفت: نیروی زمینی از تیم‌هایی است که فوتبال را بسیار خوب و هوشمندانه بازی می کند و امروز هم در اوایل بازی مقابل این تیم به مشکل برخوردیم.

وی اظهار داشت: روند تیم ما در نیمه نخست این دیدار به گونه ای بود که اگر بازیکنان در نواختن ضربات آخر دقت بیشتری می کردند، شاید با گل های بیشتری به رختکن می رفتیم هرچند در خط دفاع بسیار کم اشتباه ظاهر شدیم.

وی افزود: در نیمه دوم نیز موقعیت های بسیار خوبی به دست آوردیم و می توانستیم حتی قبل از ۱۰ نفره شدن حریف به گل های بعدی دست پیدا کنیم اما باز هم کم دقتی مهاجمان سبب شد موقعیت ها از دست بروند با این حال انسجام خیلی خوبی میان ارکان تیم ما برقرار بود و از شاگردانم به خاطر نمایش خوب و کسب سه امتیاز قدردانی می کنم.

فکری گفت: با توجه به اینکه اولین بازی این تیم با سرمربیگری من بود و در آغاز نیم فصل دوم قرار داشتیم، کسب پیروزی مقابل نیروی زمینی برای ما بسیار مهم و حیاتی بود و این برد را به همه مجموعه باشگاه نیز تبریک می گویم و از طرفداران ساوجی هم به خاطر حمایت شان تشکر می کنم.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در مورد شانس صعود این تیم به لیگ برتر و چشم انداز پیش رو، گفت: صعود به لیگ برتر کار بسیار سختی است اما ما همه توان خود را به کار می گیریم و بازی به بازی پیش می رویم.

فکری گفت: باید چند بازیکن را جذب کنیم تا در هر پست با کمبود بازیکن مواجه نشویم و در صورت مصدوم یا محروم شدن یاران اصلی بتوانیم از ظرفیت نفرات مستعد و ذخیره به خوبی استفاده کنیم.

 خوشه طلایی ساوه با این برد ۲۹ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رقابت ها قرار دارد، روز دوشنبه ۲۳ دی باید در شیراز به مصاف قشقایی برود.