گردشگری و توریسم

سه نمایشگاه بین‌المللی در شیراز آغاز به کار کرد

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، عصر سه‌شنبه در آیین گشایش این نمایشگاه‌ها، ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با ابراز تاثر بابت شهادت این بزرگ مرد سپاه اسلام گفت: یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی تا ابد نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان زنده می‌ماند و همواره رشادت‌های این فرمانده اندیشمند و توانا سرلوحه آزاد مردان و زنان دنیا خواهد بود.

سید محمود موسوی با اشاره به شروع به کار همزمان این نمایشگاه‌ها افزود: برگزاری برخی عناوین نمایشگاهی به سبب وجود مشکلاتی از جمله تامین مواد اولیه و تحریم‌های بیگانگان دچار مشکل شده‌ اما به سبب تلاش‌های صورت گرفته با وجود اینکه دیگر استان‌ها این عناوین را از تقویم خود حذف کرده‌اند، استان فارس این نمایشگاه‌ها را برگزار می‌کند.
وی بیان داشت: 2 سالن نرگس و ملاصدرا به مساحت پنج هزار مترمربع در این رویداد به نمایشگاه بین‌المللی خودرو اختصاص یافته است و ۲۰ شرکت برتر صنعت خودرو کشور اعم از سایپا، ارم خودرو، مدیران خودرو، دیار خودرو و نیسان به ارایه جدیدترین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس ادامه داد: همچنین ۳۰ شرکت فعال در حوزه چاپ و تبلیغات، تابلوسازی، ماشین‌آلات چاپ، رسانه‌های دیجیتال، هدایای تبلیغاتی، ماشین‌آلات صنعتی و لیزر، تبلیغات شهری و تیزر تلویزیونی در سالن سرو و در فضایی به وسعت 2 هزار متر مربع و با مشارکت ۶۵ درصدی فعالان استان فارس در نمایشگاه چاپ، تبلیغات، رسانه و بازاریابی شرکت کرده‌اند.
موسوی، همچنین در مورد برگزاری نهمین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک، رنگ، رزین و ماشین‌آلات وابسته، بیان کرد: این نمایشگاه در سالن بهار در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع برگزار شده و ۲۸ شرکت تولیدکننده و فعال این حوزه با زمینه فعالیت، تولید انواع مخزن پلاستیکی، رنگ، رزین، مواد اولیه و ماشین‌آلات این صنعت که ۱۸ درصد آنها از استان فارس هستند، آخرین دستاوردها و محصولات خود را ارایه کرده‌اند.
 این سه نمایشگاه‌ تا روز جمعه (بیستم دی‌ماه ۹۸) از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برقرار است.