گردشگری و توریسم

تبلیغات اسلامی استان تهران از حضور تاریخی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی قدردانی کرد

حجت الاسلام سید محسن محمودی روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: حضور میلیونی مردم  استان تهران در مراسم تشییع تاریخی و ماندگار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت ملت ایران به آرمان‌های شهدا و نظام مقدس جمهوری به تصویر کشید.

وی افزود: حضور اقشار مختلف جامعه، طیف‌ها و سلائق گوناگون در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی، نشان از نفوذ این سردار رشید اسلام در قلوب مردم ایران و تمامی آزادیخواهان جهان دارد و بیانگر این واقعیت است که ملت ایران با وجود تمامی مشکلات، هیچ گاه دست از حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی برنداشته و پای ولایت فقیه و انقلاب ایستاده‌اند.

محمودی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام و رئیس جمهور آمریکا تصور می‌کردند که با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، مسیر مقاومت ملت‌های آزاده جهان در برابر ظلم و ستم استکبار با مشکل مواجه می‌شود ولی ملت ایران اسلامی روز گذشته و روزهای قبل با حضور گسترده در مراسم تشییع در نقاط مختلف کشور ثابت کردند که از قطره‌قطره خون این شهدا، هزاران قاسم سلیمانی خلق شده و این راه ادامه دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم ایران اسلامی پاسخ خود را در مواجهه با تهدیدهای رئیس جمهوری آمریکا درعمل نشان دادند و ثابت کردند که در برابر ظلم و ستم هیچگاه سر تعظیم فرو نمی‌آورند.

پیکر مطهر سردار سلیمانی و یارانش پس از تشییع در شهرهای مختلف عراق، روز یکشنبه در خوزستان و مشهد تشییع شد و دیروز نیز میلیونها نفر در تهران و قم در این مراسم شرکت کردند.

پیکر این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت امروز در زادگاهش، کرمان به خاک سپرده شد.

سردار سلیمانی و جمعی از یارانش بامداد جمعه گذشته در حمله تروریستی دولت امریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.