گردشگری و توریسم

۱۰ اسفند؛ آخرین مهلت ثبت‌نام جشنواره فیلم کوتاه دانشجویان

محمدهادی عسکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، در راستای شناسایی و حمایت از استعدادهای دانشجویی، نهمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور را برگزار می‌کند.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی، معرفی، تقدیر و پرورش استعدادهای جوان حوزه فیلم کوتاه و عکس و افزایش نشاط اجتماعی میان دانشجویان سراسر کشور عنوان کرد.

وی با یادآوری این که این جشنواره هفته اول اردیبهشت ۱۳۹۹ به میزبانی دانشگاه خلیج فارس برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بخش های مختلف این جشنواره شامل فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه در موضوعات اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر و روان‌گردان‌ها و زیست دانشجویی است.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشنواره را ۱۰ اسفندماه و آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۵ اسفندماه امسال اعلام کرد.
عسکری ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.omidfestival.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، دوره پیشین این جشنواره امسال در دانشگاه شیراز برگزار شد.