گردشگری و توریسم

خون پاک سردار سلیمانی بدنه انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر کرد

سرهنگ علی برنا روز دوشنبه در آیین سوگواری شهید در راه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد امیر حسینی نقده افزود: سپهبد سلیمانی طی هشت سال دفاع مقدس و به خصوص عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۵ نقش اساسی ایفا کرد و پس از آن نیز در جبهه مقاومت خوش درخشید و آرزوی شهادت داشت. 

وی با تاکید بر اشتباه استکبار جهانی در به شهادت رساندن حاج قاسم، بیان کرد: پاسداران به دنبال شهادت هستند و انتقام خون سردار سلیمانی و یارانش در زمان و مکان مناسبی گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد: سردار سپهبد سلیمانی درخت تنومند انقلاب اسلامی را با خون‌ خود آبیاری کرد و اتحاد و همدلی را در کشورهای منطقه تقویت کرد.

وی همچنین در خصوص اتحاد و همدلی اقوام در نقده نیز گفت: شیعه و سنی در این شهرستان باید به دنبال وحدت و همدلی باشند و نباید نقطه ضعفی از خود نشان دهند زیرا دشمن منتظر فرصت مناسب برای ضربه زدن به این وحدت است.

سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بامداد جمعه گذشته، ۱۳ دی‌ماه جاری بر اثر شلیک پهپادهای آمریکایی در نزدیک فرودگاه بغداد به شهادت رسید؛ قرار است پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از تشییع در عراق، مشهد، قم، تهران و کرمان در گلزار شهدای کرمان به خاک سپرده شود.