گردشگری و توریسم

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان: بصیرت ملت ایران مهمترین عامل شکست دشمنان انقلاب است

حجت السلام والمسلمین تسخیری شامگاه امروز در همایش بصیرتی و بزرگداشت نهم دی در محل حسینیه اعظم حرم مطهر امامزاده سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) افزود : تا زمانی که مردم ما بصیرت دارند دشمنان نظام نمی توانند هجمه ای به ایران اسلامی وارد کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 مردم با پیروی از ولایت فقیه در مقابل هجمه های دشمنان ایستادند، افزود : حضور مردم ولایتمدار موجب شد تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود که حمله به اسلام و ولایت فقیه بود ، دست یابند.

وی در بخشی از سخنان خود مردم گیلان را از پیشگامان مقابله با ظلم و ستم دانست و یادآور شد: روحیه استکبار ستیزی و بصیرت مردم گیلان در حوادث سال 88 و همچنین دوران مقابله با رژیم طاغوت موجب شد تا مقام معظم رهبری در فرمایشات خویش مردم این دیار را تحسین کنند.

وی به تلاش دشمنان انقلاب به منظور تضعیف نظام نیز اشاره کرد و گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی دشمنان تلاش داشتند تا ملت و نظام ما را تضعیف کنند که تحمیل هشت سال جنگ آن هم زمانیکه سپاه پاسداران و ارتش هنوز به خوبی شکل نگرفته بودند ، نمونه ای از این دشمنی هاست.

به گفته حجت الاسلام تسخیری مردم ایران با تمام سختی های دوران دفاع مقدس در مقابل صدام حسین جنایتکار و استکبار جهانی ایستادند و از ارمان های انقلاب و کشور پاسداری کردند.

وی دوران دفاع مقدس را آزمونی بزرگ برای ملت ایران دانست و ادامه داد: دشمنان در بعد از جنگ تحمیلی نیز تلاش کرده و می کنند تا ازطریق تحریم های ظالمانه اقتصادی و هجمه های فرهنگی مانع پیشرفت و توسعه کشور شوند، زیرا شنیده شدن صدای انقلاب در کشورهای مظلوم دنیا ، یک جبهه مقاومت بزرگ را در مقابل زورگویان جهانی ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان همچنین وفاداری خانواده های معظم شهدا و خون پاک شهیدان را ضامن حفظ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز استکبار تلاش دارد تا با هجمه های فرهنگی جوانان ما را از آرمان های انقلاب اسلامی دور  کند ، بنابراین نیاز است تا به منظور جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان ، با هوشیاری بیشتری به مسائل فرهنگی توجه کنیم.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه نیز با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه گفت: انتظار می رود مردم با حضور حداکثری خود در این انتخابات ، دقت لازم را در انتخاب نمایندگان خود داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند .

وی در پایان نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: راه برون رفت از مشکلات که مورد توجه و تاکید مقام معظم رهبری می باشد ،مقاومت است .

در این همایش که با حضور مسئولین ادارات و نهادها ، روحانیون ، خانواده های معظم شهدا ، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد ، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی ضمن اعلام پیروی از مقام معظم رهبری ، نفرت و انزجار خود را از دشمنان انقلاب و نظام اعلام کردند.