گردشگری و توریسم

صعود جوانان شهرداری ارومیه به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال

پیمان رضایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم جوانان شهرداری ارومیه امروز، جمعه در پنجمین دیدار خود به برتری قاطع سه بر صفر مقابل همنام گنبدی خود رسید و طی چهار روز گذشته نیز به جز شکست مقابل پیکان تهران، تمامی دیدارهایش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

وی بیان کرد: تیم جوانان شهرداری ارومیه در گروه یک با تیم‌های پیکان تهران، پیام خراسان، شهرداری گنبد، سپاهان اصفهان و شهداب یزد هم گروه بود و در گروه ۲ نیز تیم‌های سایپای تهران، شهرداری ورامین، فولاد سیرجان، خاتم اردکان، شهروند اراک، راه‌یاب ملل مریوان  و کاله مازندران حضور داشتند.

رییس هیات والیبال ارومیه با بیان اینکه هدایت تیم جوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی و سرپرستی آن را توحید نوری بر عهده داشتند، گفت:  این تیم امروز کاشان را به مقصد ارومیه ترک می‌کند تا در مدت زمان کوتاه با از سر گرفتن تمرینات، خود را برای حضوری شایسته و مقتدرانه در مرحله نهایی این رقابت‌ها آماده کند.

رضایی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام فدراسیون میزبانی رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان و جوانان به شهر کاشان داده‌شد و این مسابقات در مراحل مقدماتی و نهایی در این شهر برگزار می‌شود، گفت: رقابت‌های رده سنی نوجوانان نیز از ۱۱ تا ۱۷ دی‌ماه جاری به انجام می‌رسد.

به گزارش ایرنا سال گذشته تیم والیبال جوانان شهرداری ارومیه در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور /گروه ب/ با پیروزی مقابل تیم پیام خراسان به جمع چهار تیم برتر صعود و جواز حضور در دور نهایی این مسابقات را کسب کرد.

تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.