گردشگری و توریسم

فورچونه به تمرینات تراکتور بازگشت

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، این بازیکن ۳۰ ساله که با سروصدای فراوان ابتدای فصل به تراکتور پیوست، اغلب به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده و در بیشتر بازی ها نیمکت نشین بود و تنها توانست یک گل در مقابل ساپیا به ثمر برساند که به همین دلیل در اعتراض به کادرفنی پیشین در تمرینات تراکتور غایب بود.

فورچونه پس از مدت‌ها و با صلاحدید ساکت الهامی به عنوان مسئول فنی تراکتور  در تمرین امروز حضور یافت و جدا از سایر بازیکنان، تمرینات اختصاصی انجام داد.

همچنین باشگاه تراکتور تبریز با “علی سبحانی”  مهاجم همدانی تیم ملی جوانان ایران با عقد قرارداد ۵ ساله به توافق رسید تا این بازیکن ۱۸ ساله پس از چند روز حضور در تمرینات تراکتور، پیراهن این تیم پرهوادار را بر تن کند.

سبحانی سابقه بازی در تیم های سایپا و مقاومت تهران را دارد و از نفرات تاثیرگذار تیم ملی جوانان به شمار می رود.

تیم فوتبال تراکتور پس از چند سه شکست پی در پی و تساوی خانگی مقابل تیم فعرنشین شاهین بوشهر، طی ۲ هفته اخیر با برد مقابل تیم های فولاد اهواز و نفت مسجدسلیمان تا حدودی به آرامش رسیده و جایگاه خود در جدول رده بندی را ترمیم کرده است.

این تیم هم اکنون با ۱۴ بازی و ۲۴ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و اگر دو بازی عقب افتاده خود مقابل شهرخودرو  در تبریز و پیکان در تهران را با پیروزی پشت سر بگذارد، تا رده سوم می تواند صعود کند.