گردشگری و توریسم

تاج: همه ایران را مدعی اصلی می‌دانند

مهدی تاج در این نشست خطاب به بازیکنان تیم فوتبال امید ایران اظهار داشت: باید شاکر باشید که فرصت حضور در تیم فوتبال امید ایران را پیدا کرده‌اید و امروز نماینده یک ملت هستید. شما باید برای شادی دل مردم ایران با تمام وجود بجنگید و بدانید در چه موقعیت مهمی قرار دارید.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: پیروزی یا شکست در میدان ورزشی حاصل می‌شود اما مسئله مهم این است که با تمام وجود برای موفقیت و سربلندی کشور تلاش کنید. این تیم شایستگی موفقیت را دارد و من در صحبت‌هایی که با سایر روسای فدراسیون‌های آسیایی دارم، می‌بینم تا چه حد به قدرت و توان تیم ما باور دارند. در واقع همیشه ایران را مدعی اصلی می‌دانند.

تاج همچنین خاطرنشان کرد: فدراسیون با وجود همه مشکلات مالی با تمام وجود از تیم امید حمایت کرد و هرچه در توان داشتیم به کار گرفتیم. باز هم به تمام وظایف و مسوولیت‌های خودمان عمل می‌کنیم و تا آخرین لحظه حامی این تیم هستیم. تنها از شما یک انتظار داریم که از همه ظرفیت و توان خودتان استفاده کنید تا با کمک و راهنمایی کادر فنی بتوانید در این رویداد مهم پیروز باشید.

در پایان این جلسه صمیمی که با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی، اکبر محمدی رییس کمیته جوانان و سعید دقیقی مشاور رییس فدراسیون برگزار شد، حمید استیلی با قدردانی از حمایت‌های مجموعه فدراسیون فوتبال گفت: من از طرف همه اعضای تیم از رییس فدراسیون فوتبال و سایر اعضا تشکر می‌کنم. این عزیزان در این مدت تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند و با وجود مشکلات مالی که در کشور وجود دارد و همه محدودیت‌های فدراسیون فوتبال تا اینجا از تیمحمایت کردند و اطمینان دارم این حمایت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.