گردشگری و توریسم

تساوی پرگل دورتموند و لایپزیک در دیداری تماشایی

شاگردان «لوسین فاوره» در این دیدار دیدنی که در ورزشگاه «سینگال ایدونا پارک» برگزار شد از تیم شگفتی ساز لایپزیک پذیرایی و در حالی که فرصت پیروزی در این دیدار را داشتند، با اشتباهات مدافعان خود در پایان با کسب نتیجه تساوی ۳ بر ۳ برابر این تیم متوقف و ۲ امتیاز ارزشمند این دیدار را از دست دادند.

«یولیان وایگل» در دقیقه ۲۳، «جولین برنات» در دقیقه ۳۴ و «سانچو» در دقیقه ۵۵ در این دیدار برای تیم دورتموند و «تیمو ورنر» در دقایق ۴۷ و ۵۳ و «پاتریک شیک» در دقیقه ۷۸ با گلزنی برای لایپزیک بازی را به تساوی کشاندند.

لحظه گلزنی پاتریک شیک مهاجم لایپزیک برابر دورتموند

لایپزیک با کسب یک امتیاز این دیدار ۳۴ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماند؛ تیم دورتموند نیز با حداقل امتیاز این دیدار ۳۰ امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در نیمه نخست این دیدار بسیار زیبا و دیدنی، زنبورها با به ثمر رساندن ۲ گل از حریف پیش افتاده و خوشحال به رختکن رفتند اما این برتری با درخشش شاگردان «یولیان ناگلزمان» سرمربی ۳۲ ساله و جوان خوش‌آتیه لایپزیک در نیمه دوم بی اثر شد.
در دقایق ابتدایی این نیمه مدافعان میانی دورتموند ۲ موقعیت برای ورنر مهاجم اول حریف فراهم کردند و این بازیکن تیزهوش با گلزنی های خود بازی را به تساوی کشاند.

با این همه، بازیکنان دورتموند خیلی زود خوشحالی لایپزیکی ها را بر هم زدند و با گلزنی در دقیقه ۵۵، یک بار دیگر از حریف پیش افتادند.

جولین برنات زننده دومین گل تیم دورتموند برابر لایپزیک

 البته که این نتیجه نیز برای آنان دوام چندانی نداشت و باز هم لایپزیکی ها با استفاده دوباره از اشتباهات مدافعان، گل سوم خود را درون دروازه حریف جای داده و بازی را به تساوی کشاندند.

در دقایق پایانی این دیدار که در زیر بارش شدید باران در جریان بود، اتفاق خاصی نیفتاد و بازی با تساوی پر گل ۳ بر ۳ تمام شد.

در سایر دیدارهای همزمان این نتایج بدست آمد:

یونیون برلین صفر – هافن هایم ۲

آگزبورگ ۳- دوسلدورف صفر