گردشگری و توریسم

مدارس و دانشگاه‌های همدان فردا تعطیل شدند

رییس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش همدان شامگاه سه‌شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: به علت ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، مدارس این استان در نوبت صبح فردا /چهارشنبه/ تعطیل شد.

محمد سهرابی افزود: با توجه به ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی تمامی مقاطع تحصیلی در سطح استان همدان در نوبت صبح فردا چهارشنبه تعطیل است.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان عنوان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

سهرابی از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار کنند.

همچنین مدیریت بحران همدان اعلام کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر تمامی مراکز آموزشی دانشگاه‌ها به استثناء انترن‌ها، رزیدنت‌ها، دستیاران پزشکی و مراکز آموزشی و درمانی در روز چهارشنبه مورخ ۲۷ آذرماه ۱۳۹۸ تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه، همچنین تمامی مراکز اداری به استثناء مراکز امدادی و خدماتی در استان فردا با یک ساعت تاخیر آغاز به کار می کنند.