گردشگری و توریسم

استیضاح وزیر آموزش و پرورش منتفی شد

«سید حمایت میرزاده» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره دستور کار امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ در نشست امروز کمیسیون نخست بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش مورد رسیدگی قرار گرفت و از آنجا که تعداد امضاهای رسیده زیر ۱۰ نفر بود، این موضوع عملا منتفی شد.

نماینده مردم گرمی و مغان در مجلس دهم شورای اسلامی از دیگر برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات را بررسی بودجه سال ۹۹ سه نهاد آموزش و پرورش، ‌آموزش عالی و دانشگاه های علوم پزشکی عنوان و تصریح کرد: این نشست‌ها هر کدام جداگانه به ترتیب با حضور وزیر آموزش و پروروش و معاونانش، معاونان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

وی ادامه داد: درمورد سرانه دانش آموزان، دانش آموزان شبانه روزی، دانش آموزان مناطق محروم و بحث ورزش آنان نگرانی هایی وجود دارد که این مسائل با حضور وزیر مربوطه بررسی شد.

میرزاده خاطرنشان کرد:‌ در بحث دانشگاه‌ها و به ویژه اعتبارات پژوهشی هم نگرانی‌هایی است که این موارد چه برای آموزش عالی و چه برای دانشگاه های علوم پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.