اماکن دیدنی ایران

برای تردد در این ۳ استان زنجیر چرخ به همراه داشته باشید


چارتر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: با توجه به ادامه بارش باران و برف در اغلب استان های کشور، تمام محورهای مواصلاتی باز و تردد به آرامی در جریان است اما تردد در ۳ استان چهارمحال و بختیاری محور کوهرنگ-مسجد سلیمان، زنجان در محورهای زنجان طارم و قیدار-همدان و همچنین لرستان در محور ازنا- اراک با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

ایرنا:سرهنگ نادر رحمانی گفت: هم اکنون در استان های لرستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و همدان در اکثر محورها، اصفهان در محورهای داران-الیگودرز، سمیرم-یاسوج، چهارمحال و بختیاری در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان، فارس شمال در محور اقلید-یاسوج، گیلان محور اسالم-خلخال، آذربایجان غربی در محورهای ارومیه-سلماس و پیرانشهر-نقده، ارتفاعات کرج-چالوس، مرکزی در محورهای خمین-اراک و خمین-الیگودرز، یزد در محور یزد-شیراز گردنه علی آباد بارش برف گزارش شده است.

وی از هموطنان خواست در صورت تردد در محورهای برف گیر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: هم اکنون در استان های گیلان، مرکزی، یزد، آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری، البرز، بوشهر، قزوین، تهران، هرمزگان، کرمان جنوب، سیستان و بلوچستان جنوب، فارس در اکثر محورها، اصفهان در محور گلپایگان-خمین، سیستان و بلوچستان شمال در محورهای خاش و سراوان، سمنان محور گرمسار-قم بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: در ارتفاعات استان های آذربایجان شرقی، مازندران و قزوین، لرستان محور خرم آباد-تهران مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است. بر این اساس هموطنان در صورت تردد در این محورها حتما از مه شکن استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی اضافه کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه سنگین است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) و ۱۲۰ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.