اماکن دیدنی ایران

ماجرای بازیکن چهار میلیاردی پرسپولیس!


چارتر

انتشار شایعه که مالیات ندارد. گسترش و بسط آن هم همینطور. کافی است یکی حرفی بزند و منبعش را هم معتبر ذکر کند آن وقت به راحتی آب خوردن تکثیر و نشر و بازنشر می شود.

چند روز پیش در جایی مثل پیرایشگاه جناب پیرایشگر که فامیلش با فامیل سوژه امروزم یکی است، درباره «آریا برزگر» صحبت کرد. او گفت دیشب پیش دایی آریا برزگر بودم. او گفته قرار داد این بازیکن با پرسپولیس چهار میلیارد تومان است.
نکته مهم ترش این بود که می گفت عصر دیروز پرسپولیس یک میلیارد تومان از مبلغ چهار میلیارد تومان این بازیکن ۱۷ ساله را هم به حساب پدرش واریز کرده!
نمی دانم از صبح تا عصر جناب آرایشگر این حرف را به چند نفر منتقل کرده و چند نفر آن حرف را شنیده، باور کرده و بازنشر کلامی کرده اند؟
بنده خدا حتی بحث به این رسیده بود که چند نفر افراد بی بضاعت هم می خواهند سراغ پدرش بروند و از خوان نعمت و پول خیالی ذکر شده بلکه بهره ای ببرند غافل از این که اول: قرارداد سه ساله با بازیکن گمنام ۱۷ ساله در تیمی مثل پرسپولیس ابدا ۴ میلیارد تومان که هیچ ۴ میلیارد ریال هم نیست. و دوم آن که پرسپولیس اگر پول داشت، پول سرمربی و بازیکنان بزرگش را می داد که کار به اعتراض و اعتصاب نکشد.
خلاصه این که خواستم عرض کنم بد نیست کمی به محتوای اخباری که می شنویم توجه کنیم و پس از راستی آزمایی اگر خواستیم منتشرش کنیم.