اماکن دیدنی ایران

پیامِ ناتمام پیام صادقیان!


چارتر

با صدور حکم محکومیت و محرومیت ۱۵ ساله پیام صادقیان از فوتبال، پرونده فوتبالی او بسته شد و او اگر کورسوی امیدی به بازگشت داشت حالا دیگر همه چیز برایش تمام شده؛ آن هم در این سن و سال که می توانست یکی از بهترین های فوتبال ایران باشد.

البته همانگونه که ذکر شد پرونده فنیِ فوتبالی پیام صادقیان بسته شده و شخصی با ویژگی ها و ظرفیت های حاشیه سازی او حالا حالاها پرونده حاشیه هایش باز خواهد بود و از این نظر او تمام نشده است.
پیامِ ناتمام پیام صادقیان برای فوتبالیست های جوان امروزی مثل مهدی قائدی-که خوشبختانه دیگر از حاشیه هایش خبری نیست- این است که یک فوتبالیست می تواند در اوج جوانی و شهرت، در اوج پختگی فوتبالی اما با حرکات و تصمیمات نابجا به اندک زمانی تمام رشته های خود را پنبه شده ببیند و به ناکجاآباد رود.
پیامِ ناتمام پیام صادقیان هرچند تلخ اما می تواند عبرتی باشد برای فوتبالیست های جوان امروزی که از این تجربه تلخ، تجربه ای شیرین بسازند و دور حاشیه ها خانمان سوز فوتبال خط بکشند.
پیام صادقیان هم هنوز تمام نشده او الان هم با مصاحبه هایش برگ دیگری از حاشیه های عجیب و غریبش را برایمان رو می کند مثل همین که روز گذشته گفت وقتی از پرسپولیس رفته و در تیم های دیگر عضو شده برای رویارویی با پرسپولیس خودش را به مصدومیت می زده تا برابر تیم مورد علاقه اش بازی نکند و این خودش نه تنها تعصب نیست که اوج بی اخلاقی و بداخلاقی فوتبالی است؛ پیامِ عبرت پیام صادقیان همچنان ناتمام است؛این داستان ادامه دارد…