اماکن دیدنی ایران

هما مسیرهای پروازی خود را در ۶ استان افزایش داد


چارتر

 مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از افزایش پروازهای استانی و بین‌المللی هما خبر داد و گفت: ایران ایر در برنامه جدید خود از ۱۳ فروند ناوگان ای.تی.آر برای پوشش مسیرهای جدید استانی استفاده خواهد کرد.

ایرنا: «معصومه اصغرزاده» گفت: علاوه بر برقراری پرواز در مسیرهای جدید با استفاده از ناوگان ای.تی.آر در برخی مسیرها نیز تعداد پروازها افزایش یافت.

وی گفت: پرواز از یزد به مقصد مشهد مقدس در روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته و همچنین پرواز از مبدا تهران به خرم‌آباد در روزهای شنبه، دوشنبه و پنج شنبه هر هفته برقرار شد.

اصغرزاده در خصوص جزییات این پروازها گفت:روزهای دوشنبه هر هفته، پرواز شماره ۴۸۲، ساعت ۸ بامداد و روزهای جمعه با همین شماره پرواز، ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه از یزد به مشهد، انجام می‌گیرد.

وی گفت: همچنین روزهای شنبه هر هفته، پرواز شماره ۳۲۱، ساعت ۹ و ۲۵ دقیقه، روزهای دوشنبه با همین شماره، ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه و روزهای پنجشنبه، ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه، پرواز از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد خرم‌آباد انجام می‌پذیرد.

به گفته اصغرزاده هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از ناوگان ای.تی.آر خود نیز برای روزهای شنبه و چهارشنبه‌ به مقصد سبزوار از تهران پروازهای جدیدی برقرار کرده است.

بر این اساس روزهای شنبه هر هفته،پرواز شماره ۳۳۸۰، ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه و با همین شماره روزهای چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۱ و ۲۰ دقیقه از تهران به سبزوار، انجام می‌شود.

اصغرزاده در خصوص افزایش پروازهای هما به فرودگاه رامسر نیز گفت: از تاریخ پنجم آبان‌ماه در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پرواز اصفهان به رامسر و بالعکس برقرار شد و بدین ترتیب پروازهای هما به رامسر به ۹ پرواز افزایش یافت.

بر اساس اظهارات اصغرزاده، پرواز شماره ۳۴۲۳، ساعت ۹ صبح از اصفهان به رامسر انجام می شود. همچنین روزهای چهارشنبه، پرواز شماره ۳۴۲۳، ساعت ۷ و ۲۰ دقیقه صبح، فرودگاه اصفهان را به مقصد رامسر ترک می‌کند.

اصغرزاده خبر داد که ایران ایر از شهر تبریز به مقصد رشت و ساری نیز پرواز جدیدی برقرار کرده است.

وی خبر داد که در مسیرهای بین المللی با افزایش پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما، پروازهای تهران – استانبول – تهران به ۷ پرواز در هفته افزایش یافت.

اصغرزاده افزایش تقاضا در مسیر تهران – استانبول را دلیل تصمیم هما برای افزایش پروازها در این مسیر خارجی اعلام کرد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، پروازهای هما در این مسیر از ۴ پرواز در هفته به ۷ پرواز افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران خبر داد که به زودی برنامه هما برای به کارگیری ناوگان ای.تی.آر این شرکت در مسیرهای خارجی رونمایی می شود.

وی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم تا از فرودگاه قشم و بندرعباس پروازهای خارجی با ناوگان ای.تی.آر به کشورهای همسایه داشته باشیم.