اماکن دیدنی ایران

کودکان امروزی رها از فناوری؛هوای آنها را داشته باشیم /تصاویر


چارتر

تاکنون کودکی خود را با کودکان امروزی مقایسه کردید؟

لحظات ساده ای که بلد بودیم از آن لذت ببریم و کودکان امروز که وابسته به انواع تکنولوژی ها روزشان را آغاز و به اتمام می رسانند.

به گزارش «توریسم آنلاین» گسترش تکنولوژی و جذابیتی که دارند باعث شده کودکان بازی های ساده تک نفره و گروهی را یاد نگیرند.

عده از کارشناسان معتقدند که تا آنجایی که امکان پذیر باشد کمی دیرتر، کودکانتان را با این فناوری ها آشنا کنید تا بتواند لذت بردن در لحظه را تجربه کند.

کودکان امروز بخشی از نسل دیجیتال هستند که در دنیایی با فناوری و اینترنت احاطه شده ورشد کرده اند و استفاده از تلفن همراه ،تبلت ، لپ تاپ ، کتاب الکترونیکی و رایانه بخش عمده ای از روزشان را اشغال می کند.

البته برای برخی از والدین این یک چشم انداز دلهره آور است اما با این وجود پدر و مادر درگیر چالش یافتن هدایایی در دنیای تکنولوژی هستند که مهارت های جدیدی به کودکان آموخته و همچنین سرگرم کننده هم باشند.

این وسوسه کننده های دیجیتالی و سهولت دسترسی ،ما و فرزندانمان را به سوی دنیایی دور از واقعیت سوق می دهد.

«کریستین کاپوسچینسکی» هنرمند و عکاس خودآموخته ای است که باعکسهای سیاه و سفیدی که از دنیای فرزندانش در طول چهار سال گرفته ما را به دنیای کودکی می برد، البته دنیایی ساده و بدون تکنولوژی …

عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک عکاسی از کودک