اماکن دیدنی ایران

استرداد هزینه خرید بلیط سفر بین یک تا ۷۲ ساعت ممکن شد


چارتر

برای همه ما بارها پیش آمده که به دلیل شرایط مختلفی که ناخواسته در آن قرار گرفته‌ایم، مجبور می‌شویم تا سفر خود را لغو ویا به زمان دیگری موکول کنیم.

اما اگر این تصمیم‌گیری زمانی باشد که اقدام به خرید بلیط سفر کرده باشیم و تجربه چندان جالبی از کنسلی بلیت و استرداد وجه هم نداشته باشیم، همه چیز برایمان دشوارتر خواهد شد.
اینکه هیچ تضمینی برای استرداد وجه وجود ندارد، زمانی بسیار طولانی را باید منظر ماند تا وجه پرداختی برای خرید بلیط به حسابمان باز گردانده شود و نحوه بازگردان بلیط مشخص نیست و…. حال اگر بلیط پرواز چارتری خریداری کرده باشیم که دیگر مطمئن هستیم، هزینه پرداختی بازگردانده نخواهد شد.
بنابراین شاید بهترین راه حل برای عدم مواجه با چنین دغدغه‌هایی، خرید بلیط سفر از سامانه ‌های معتبر با پشتیبانی قوی است. علی بابا، رتبه یک فروش بلیط سفر نمونه بارزی از یک ارائه دهنده تخصصی بلیط سفر است که تمرکزی جدی روی موضوع پاسخگویی و پشتیبانی و حمایت از مشتریان دارد. استرداد بلیط در علی بابا از یک ساعت تا نهایتا ۷۲ ساعت و پس از اخذ تائیدیه از ایرلاین صورت می‌گیرد. در علی‌بابا تقریبا در بیشتر از ۹۵ درصد مواقع یک ساعت پس از کنسلی بلیط از سوی کاربران، وجه مورد نظر را به حساب آن‌ها باز می‌گردانده می‌شود و در ۵ درصد مابقی این نرخ نهایتا تا ۷۲ ساعت پس از کنسل شدن از جانب مسافر، به حساب او بازگردانده خواهد شد.
همچنین جهت افزایش سرعت استرداد و رضایت مشتری، در شرایطی که پروازها دارای تاخیر بالای دو ساعت هستند و نیاز به ارسال اصل بلیط مهر شده به ایرلاین ها یا تامین کننده ها است، علی بابا قبل از دریافت وجه از ایرلاین و تامین کننده، هزینه پرداختی مشتریان را مسترد می کند.
بلیط‌های چارتر اصولا غیرقابل استرداد هستند، اما علی‌بابا به منظور جلب رضایت کاربران، تا حد ممکن استرداد بلیط چارتر را براساس تاریخ پرواز انجام می دهد.
این در حالیست که اخیرا به منظور ارائه خدمات عالی، استرداد بلیط چارتری در پروازهای خارجی و استرداد بلیط سیستمی غیرقابل استرداد نیز به خدمات استرداد علی بابا اضافه شده است.
همچنین علی بابا در حال حاضر اولین سامانه‌ایست که امکان استرداد آنلاین برای بلیط قطار و اتوبوس را فراهم کرده است. بنابراین اگر بلیط قطار و یا اتوبوسی از علی بابا خریداری شده و مشتری به هر دلیلی قصد کنسل کردن آن را دارد این امکان برایش فراهم بوده و با مراجعه به پروفایل کاربری خود به راحتی می تواند بلیط سفر خود را کنسل کرده و وجه پرداختی به حساب او واریز خواهد شد.
در علی بابا استرداد همه بلیط های قطار و بخش زیادی از بلیط های اتوبوس تا یک ساعت پس از خرید، با توجه به مدت باقی مانده تا ساعت حرکت، بدون جریمه انجام می شود. پس اگر قصد دارید سفری بدون دغدغه و راحت داشته باشید و از دسته افرادی هستید که به دلیل مشغله کاری، احتمال لغو سفرهایتان وجود دارد به علی بابا مراجعه کنید و با خیال راحت برای سفرتان بلیط بخرید؛ هیچ نگران نباشید، اگر سفرتان به هر دلیل لغو شد هزینه آن به حسابتان باز می‌گردد.