اماکن دیدنی ایران

چهل و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تاپ رزا برپا شد


چارتر

چهل و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری پاریس موسوم به تاپ رزا سه شنبه کار خود را در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی ‏Porte de Versailles کار خود را آغاز کرد.

مهر: در این نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در فضایی به مساحت ١٠٨ متر مربع و با ١٣ شرکت، پاویونی را به خود اختصاص داده است. نمایشگاه بین المللی گردشگری پاریس (تاپ رزا) یکی از مهم ترین نمایشگاه‌های تخصصی بازار گردشگری در سطح بین المللی است که شمار زیادی از فعالان این حوزه به ویژه خریداران و فروشندگان بخش های مختلف صنعت گردشگری از آن دیدن می‌کنند.

نمایشگاه تاپ رزا هر سال در اواخر ماه سپتامبر در شهر پاریس برگزار می‌شود و از مهم‌ترین نمایشگاه ها در حوزه بازار سفر و صنایع مرتبط با گردشگری در دنیا است. نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ٣٣ هزار متر مربع برگزار می شود که در آن بیش از ١٧٠٠ مارک و شرکت حضور دارند. حضور ایران در نمایشگاه امسال نیز همچون سال های اخیر توسط کانون اتومبیل‌رانی و جهانگردی ممکن شده است. همچنین در حاشیه این نمایشگاه کنفرانس های متعددی در زمینه های گوناگون که در سالن های مختلفی که به همین منظور پیش بینی شده، برگزار می شود ایران نیز سه کنفرانس در زمینه های تخصصی گردشگری برگزار می کند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری پاریس که نمایشگاهی ویژه متخصصین و دست اندرکاران حوزه گردشگری است، قرار است به مدت ۴ روز به و کار خود ادامه دهد.