اخبار گردشگری

جزئیات کارگاه های آموزشی هفته گردشگری اعلام شد

مجموعه کارگاه های آموزشی به مناسبت هفته گردشگری در ایران با توجه به شعار سازمان جهانی جهانگردی در موزه فرش تهران برگزار می شود.

این کارگاه ها از ششم تا دوازدهم مهرماه از سوی انجمن موسسات آموزش گردشگری ایران با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران برپا خواهد شد.

«بومگردی، دوست یا دشمن ژینائی طبیعت»، «جذابیت های موضوعی گردشگری فرش»، «استانداردها و تجارب هتلداری در ارتباط با نیازهای گردشگران خارجی»، «ارتباط مرمت بافت های تاریخی و ابنیه با گردشگری (الگوهای روستای اصفهک)، «معرفی شاخص های فرهنگی و هنرهای دستی ترکمن»، «ارتباط هنر بومی و گردشگری (گزارشی از صنایع دستی نوپدید در جزیره هرمز) »، «گردشگری در تهران، دو قرن پایتخت»، «فرق است از حرف تا عمل (آشنایی با استانداردهای پک بکری و هیچهایکی) »، «کارآفرینی در گردشگری از ایده تا واقعیت»، «مسیرهای گردشگری تهران قدیم»، «مدیریت استراتژیک پیشرفته در گردشگری»، «تجربه های زیستی در سفرهای موضوعی»، «گردشگری ماجراجویانه برای افراد دارای معلولیت» کارگاه هایی هستند که در این یک هفته برگزار می شود.

هزینه حضور در این کارگاه ها ۴۰ هزار تومان اعلام شده است که برای شرکت در آن ها باید از طریق انجمن موسسات آموزش گردشگری ایران به شماره تلفن ۸۸۵۵۴۳۹۹_۰۲۱ اقدام شود.

محل برگزاری این کارگاه های آموزشی موزه فرش به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، تقاطع کارگر شمالی است. ساعت برگزاری این کارگاه ها از ۱۷ تا ۲۰ است.

سازمان جهانی جهانگردی شعار سال ۲۰۱۹ را «اشتغال و گردشگری؛ آینده ای بهتر برای همه» اعلام کرده است و جشن روز جهانی جهانگردی را جمعه ۲۷ سپتامبر در هند برگزار کرد. در ایران اما یک هفته به این مناسبت اختصاص داده شده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.