اماکن دیدنی ایران

بارش باران در نوار شمالی کشور/ آسمان پایتخت ابری است


چارتر

طی امروز با نفوذ جریان خنک شمالی بر نوار شمالی کشور برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز با نفوذ جریان خنک شمالی بر روی نوار شمالی کشور برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ابرناکی و بارش باران و برای خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شمال آذربایجان شرقی رگبار رو رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده و در شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت. روز سه شنبه برای گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و از بعدازظهر بتدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود.

در ساعات بعدازظهر امروز در جنوب کشور برای نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب شرق فارس و پاره‌ای مناطق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. این شرایط در ساعات بعدازظهر دوشنبه برای پاره‌ای از مناطق کرمان، جنوب شرق فارس، شمال و غرب هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان شاهد خواهیم بود.

طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه بویژه در ساعات بعدازظهر برای پاره‌ای از مناطق سیستان و بلوچستان، پاره‌ای از مناطق کرمان، شمال هرمزگان و جنوب خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.