اماکن دیدنی ایران

کشته‌های حادثه قطار زاهدان به پنج نفر رسید


چارتر

 مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: براثر خارج شدن قطار زاهدان – تهران از ریل در محدوده ایستگاه شورو، چهار مرد و یک زن جان خود را از دست دادند.

ایرنا: عبدالرحمن شهنوازی روز پنجشنبه  اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه عصر دیروز در فاصله ١٠٠ کیلومتری از مسیر زاهدان و ٢ کیلومتری ایستگاه شورو رخ داد.

وی افزود: تعداد مسافران قطار زاهدان – تهران ٢۵٠ نفر بود که از این تعداد علاوه بر پنج نفر کشته ۱۵۷ نفر نیز مجروح شدند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علت خروج قطار از ریل در دست بررسی است افزود: مجروحان این حادثه در بیمارستان‌های زاهدان در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وی گفت: یک تیم از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بعد از اعزام به سیستان و بلوچستان از نزدیک در حال بررسی دقیق علت بروز حادثه است.

۱۱۰ مصدوم حادثه ریلی زاهدان از بیمارستان ترخیص شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ۱۱۰ مصدوم حادثه ریلی زاهدان – تهران بعد از دریافت خدمات اولیه پزشکی امروز/پنجشنبه/ از بیمارستان‌های زاهدان مرخص شدند.

دکتر محمد هاشمی شهری اظهار داشت: خارج شدن قطار زاهدان – تهران از ریل ۱۵۷ نفر مصدوم برجا گذاشت که بلافاصله به بیمارستان‌های زاهدان منتقل شدند.

وی ادامه داد: بیماران بدحال نیازمند خدمات خاص این حادثه نیز برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) زاهدان منتقل شدند.