اماکن دیدنی ایران

زمان خرید تورهای لحظه آخری کشورهای آسیایی را می‌دانید؟!


چارتر

تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر، ظرفیت هتل و یا هوایپما تکمیل نشده باشد. در این حالت بهتر است تورها با قیمتی ارزان‌تر به فروش برسند تا اینکه تمام آن سوخت شود!

تورهای لحظه اخری به دلیل قیمت ارزانی که دارند، محبوب هستند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که همه تورهای لحظه آخری ارزان نیستند! چرا که ممکن است ظرفیت یک تور لوکس تا آخرین لحظه تکمیل نشده باشد. در چنین حالتی فقط درصدی از مبلغ تور کسر می‌شود و کاهش قیمت آنچنانی ندارد! تورهای لحظه اخری هر کشور آسیایی در یک زمان مشخصی در دسترس هستند. برای اطلاع از زمان خرید تورهای لحظه آخری کشورهای آسیایی این مطلب را تا انتها بخوانید!

۱- تور لحظه آخری تایلند؛ یافت نشد!
با توجه به اینکه پرواز تور تایلند پوینت می‌باشد، به هیچ عنوان نمی‌توانید تور لحظه اخری تایلند بخرید و معمولا تورهای تایلند در طول سال اختلاف قیمت قابل توجهی ندارند. در پروازهای پوینت، نه قواعد و سخت‌گیری پروازهای چارتری وجود دارد و نه شرایط آسان تغییر تاریخ، تغییر نام و کنسلی پروازهای سیستمی وجود دارد (این خدمات با جریمه انجام می‌شود)! البته در نظر داشته باشید که بهترین زمان سفر به تایلند، آبان و مهر می‌باشد.

۲- تورهای لحظه آخری ترکیه؛ به هر تعداد که مایل باشید!
تورهای لحظه اخری ترکیه بیشتر در ماه‌ مهر و به دلیل شروع فصل مدارس، دی و خردادماه به دلیل شروع فصل امتحانات، بهمن و اسفند ماه به دلیل شلوغی آخر سال و ماه مبارک رمضان در دسترس می‌باشد. قبل از هرچیز، برای خرید تورهای لحظه آخری ترکیه حتما خدمات تور ارائه شده را با کارگزار خود بررسی کنید. چرا که در برخی موارد تورهای ارزان و بی‌کیفیت ترکیه را به اسم تورهای لحظه اخری به شما ارائه می‌کنند.

۳- تورهای لحظه آخری هند؛ اگر ویزا داشته باشید!
خیلی کم اتفاق می‌افتد که متقاضیان تور هند بتوانند به صورت انفرادی موفق به اخذ ویزا شوند. چرا که اکثر تورهای هند به صورت گروهی برگزار می‌شود. اگر ویزا داشته باشید، می‌توانید در تورهای لحظه آخری هند شرکت کنید. اما اگر ویزا نداشته باشید، باید ۷ روز کاری برای اخذ ویزای هند زمان بگذارید.

۴- تورهای لحظه اخری چین؛ اگر نمایشگاه‌ها اجازه دهند!
با توجه به اینکه در طول سال در چین نمایشگاه‌های متعددی برگزار می‌شود، مسافران زیادی به این کشور سفر می‌کنند. توجه داشته باشید که برای سفر به چین حتما به ویزا نیاز دارید که اخذ ویزای چین چیزی در حدود ۷ روز کاری به طول می‌انجامد. تور لحظه آخری چین فقط در یک صورت قابل دسترسی است. اگر هریک از مسافران تور چین سفر خود را کنسل کند، شما می‌توانید این تور را در قالب تورهای لحظه آخری چین خریداری کنید!

۵- تورهای لحظه آخری مالزی؛ تغییر قیمت آنچنانی ندارد!
بزرگترین مزیت تور مالزی این است که برای سفر نیازی به اخذ ویزا ندارید! بیشتر تورهای لحظه آخری مالزی در فصل تابستان در دسترس می‌باشد. چرا که در این زمان آب و هوای مالزی تا حدودی گرم است و گردشگران زیادی به این کشور سفر نمی‌کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که با توجه به پوینت بودن پروازهای مالزی، تورهای مالزی با تورهای لحظه آخری مالزی تفاوت قیمت چندانی ندارند.

میان تورهای لحظه آخری و یک تور ارزان بی‌کیفیت تفاوت زیادی وجود دارد. این تمام آن چیزی است که باید در مورد تورهای لحظه آخری کشورهای آسیایی بدانید. پیشنهاد می‌کنیم زمانی که برای خرید یک تور لحظه اخری اقدام می‌کنید، تمام خدمات آن را با کارگزار و یا آژانس مسافرتی ارائه کننده بررسی کنید. گروه مسافرتی نهال گشت با دارا بودن ۴۵،۰۰۰ نفر باشگاه مشتریان بدون ارائه تورهای لحظه آخری، ارزان‌ترین تورهای آسیایی را به متقاضیان ارائه می‌کند. برای پیوستن به باشگاه مشتریان نهال گشت و خرید تورهای ارزان آسیایی می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳۰۰۰ تماس بگیرید و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید!