اماکن دیدنی ایران

افراد مشهور در مراسم ازدواج طراح لباس معروف/تصاویر


چارتر

ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور آمریکا، شب شنبه در مراسم ازدواج میشا نونو Misha Nonoo طراح لباس معروف و همسرش مایکل هیس، شرکت کرد.

تابناک با تو: لباس‌های ایوانکا ترامپ توجه همه را به خود جلب کرد. او تصاویر خود و همسرش جرد کوشنر که او را در این جشن همراهی می‌کرد در فضای مجازی منتشر نمود.

ازدواج میشا نونو

بنا به گزارش روزنامه دیلی میل انگلستان، ایوانکا برای شرکت در مراسم ازدواج لباس جدیدی تهیه نکرد، تنها کاری که او انجام داد مراجعه به کمد لباس مادرش بود، او لباسی را که مادرش در سال ۱۹۹۱ پوشیده بود انتخاب کرد. برای بار دوم است که او این لباس را از مادرش قرض می‌گیرد.

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ در این مراسم با وجود لباس‌های دهه نودی اش، مدل مو‌های زیبا و آرایش ملایمی داشت، لباس ریش ریش او با مهره و پولک‌های ریز آراسته شده بود.

پرنس هری و مگان مارکل

گفتنی است میشا نونو ۳۳ ساله طراح لباس معروف و همسرش مایکل هیس از چهره‌های سرشناس نفتی آمریکا است، آن دو در روز جمعه ۲۰ سپتامبر، یک جشن ازدواج شگفت انگیز و نامتعارف داشتند که در ویلایی در روم ایتالیا که تاریخ آن به قرن هفدهم بازمی گشت برگزار شد.

کتی پری و  اورلاندو بلوممک‌کارتنی

در این مراسم علاوه بر ایوانکا ترامپ و همسرش، چهره‌های سرشناس دیگری از جمله پرنس هری و مگان مارکل، کتی پری و نامزدش اورلاندو بلوم، جیمز پُل مک‌کارتنی آهنگساز موسیقی راک انگلیسی و ده‌ها چهره معروف دیگر شرکت کردند.