اخبار گردشگری

نمایشگاه صنایع دستی زمینه خرید بی واسطه را فراهم کرده است

یک تولید کننده چرم که در سی و دومین نمایشگاه صنایع دستی شرکت کرده است، با قدردانی از معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان دانست و گفت: مردم در این نمایشگاه می توانند کالاهای مورد نیاز خود را مستقیم و بی واسطه از تولیدکنندگان خریداری کنند.

بهرام صورتی طالب در حاشیه سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی در گفت و گو با خبرنگار میراث آریا، افزود: افرادی که در این نمایشگاه غرفه دارند تولیدکننده هستند، برای مردم این فرصت فراهم شده تا بدون واسطه کالاهای مورد نیاز خود را بخرند.

او اظهار داشت: 18 سال است که در حوزه تولیدات فراورده های چرم فعالیت می کنیم و از سال 2012 هم نشان مهر اصالت داریم.

این تولیدکننده محصولات چرمی با اشاره به این که تنها تولید کننده چرم با برند و شرکت ثبت شده در استان مازندران است، گفت: 27 نفر به طور مستقیم در کارگاه تولیدی چرم شمال مشغول به کار هستند.

این تولیدکننده محصولات چرمی در پاسخ به این پرسش که آیا چرم شمال صادر هم می شود یا نه، گفت: محصولات ما هم صادر می شود و هم به صورت سوغاتی به مهمانان خارجی اهدا می شود.

سازمان و شرکت هایی که مهمانان خارجی دارند با خرید محصولات چرم از شرکت چرم شمال آن را به مهمانان هدیه می کنند تا به عنوان سوغاتی از صنایع دستی به کشور خود ببرند.

بهرام صورتی طالب با قدردانی از وزارت میراث فرهنگی به دلیل حمایت از تولیدکنندگان، خواستار حمایت بیشتر در سال رونق تولید شد.