اخبار گردشگری

آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری برگزار می شود

آزمون جامع هماهنگ دوره های کوتاه مدت گردشگری توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود.

رحیم یعقوب زاده رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران گفت: صبح روز جمعه ۱۳۹۸/۶/۸ آزمون هماهنگ جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری شامل مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت گردی و راهنمایان زمین گردشگری در سراسر کشور به طور همزمان از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با همکاری مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

در این دوره، ۴۷۷۴ نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار داوطلبان مربوط به تهران به تعداد ۱۲۹۰ نفر و کمترین داوطلبان مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد ۱۲ نفر است.

این آزمون جامع در دو نوبت ساعت ۸ صبح برای داوطلبان مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و ۱۰:۳۰ برای داوطلبان راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، طبیعت گردی و زمین گردشگری برگزار می شود.

آزمون جامع دوره های کوتاه مدت گردشگری با همکاری واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور با حضور معاونان گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ها، مسئولان آموزش و حراست سازمان میراث فرهنگی، مسئول حراست جهاد دانشگاهی و دیگر مسئولان و ناظران استانی به نمایندگی مرکز گردشگری علمی- فرهنگی دانشجویان ایران برگزار می شود.

این آزمون با همکاری مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران در دو مرحله (مرداد و اسفند ۱۳۹۷) برگزار شده است که سومین مرحله آن نیز در ۸ شهریور ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.