اماکن دیدنی ایران

جدیدترین قیمت یوروی مسافرتی / دلار در آستانه ورود به کانال ۱۰ هزار تومانی


چارتر

قیمت دلار که از ابتدای هفته با کاهش همراه بوده ‌امروز چهارم شهریور ماه ۳۰۰ تومان دیگر ارزان شد تا در آستانه ورود به کانال ۱۰ هزار تومانی قرار گیرد.

چمدان: قیمت دلار که چند ماهی بین ۱۱ هزار و ۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان در نوسان بود،‌ از ابتدای هفته جاری با افت قیمت همراه شد. البته این کاهش قیمت امروز با شتاب بیشتری همراه بود و ۳۰۰ تومان ارزان‌تر از روز گذشته به فروش رسید.

افت قیمت چند روزه دلار باعث شده تا صرافی‌های بانکی،‌ هر دلار را ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان از مردم بخرند و ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش برسانند.
قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب بانک‌های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را به‌عهده دارند، روزانه بعد از دریافت قیمت ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می‌کنند.

قیمت فروش ارز مسافرتی روزانه بعد از ساعت ۱۱ صبح به شعب منتخب اعلام و بعد از آن فروش ارز مسافرتی در بانک‌های عامل آغاز می‌شود. تجربه هفته‌های اخیر نشان داده که فروش ارز مسافرتی در شعب محدود است و این شعب روزانه می‌توانند به تعداد مشخصی از مسافران ارز بفروشند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی امروز چهارم شهریور ماه یوروی مسافرتی را با قیمت ۱۲ هزار و ۸۴۲ تومان می‌فروختند.

مسافران خارج از کشور که اسناد و مدارک خواسته‌ شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.