اماکن دیدنی ایران

نمایشگاه گردشگری فیتور ۴۰ساله می‌شود


چارتر

چهلمین دوره نمایشگاه فیتور که یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری جهان است، از ۲ تا ۶ بهمن‌ با حضور تورگردانان، دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت‌های فعال گردشگری در مادرید برپا می‌شود.

مهر: مهمان ویژه نمایشگاه ۲۰۲۰ کشور کره جنوبی است. نمایشگاه فیتور سال گذشته ۱۰هزار و ۴۰۰ شرکت حوزه گردشگری و بیش از ۲۵۳هزار شرکت کننده را گرد هم آورد.

نمایشگاه فیتور بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ گردشگری در بازار آمریکای لاتین، اسپانیا، پرتغال، آفریقا و آسیاست و به‌نوعی نقطه مرجع صنعت گردشگری برای متخصصان حوزه گردشگری و نمایشگاه تجاری پیشرو برای بازارهای داخلی و خارجی اسپانیا به‌شمار می‌رود.

این رویداد که چهلمین دوره آن در ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد، فضای تجاری مناسبی برای حضور و گردهمایی دست‌اندرکاران صنعت گردشگری و ملاقات آژانس‌های گردشگری، گردانندگان تور، هتل‌ها، مشاوران و کارشناسان توسعه گردشگری و سایر فعالان گردشگری جهانی است که هر ساله با برنامه‌های متنوع در آن حضور می‌یابند.

یکی از نوآوری‌­های فیتور ۲۰۲۰، اضافه کردن بخشی با عنوان «فیتور- استعداد» است که با تمرکز بر مهارت‌ها و استعدادهای منابع انسانی و توسعه حرفه‌ای آن‌ها آغاز به کار خواهد کرد.

هدف از این رویکرد، آماده‌سازی منابع انسانی صنعت گردشگری در عصر دیجیتال و آشناسازی آنها با دانش فنی لازم در مدیریت روندهای جدید مانند داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل آنها، هوش مصنوعی، ربات سخنگو و بلاک چین می­باشد که تأثیرات زیادی بر آینده تجارت گردشگری می گذارند.

«فیتور-استعداد» یک فضای نمایشگاهی است با محتوای تخصصی، نوآورانه و انعطاف پذیر شامل سمینارها، کارگاه ها و نشستها که چشم انداز و استراتژی‌های برخی از مشاغل برتر گردشگری جهان، به کارگیری استعدادها، شرکت‌های مدیریتی و مراکز آموزشی را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد