اخبار گردشگری

بهترین مقاصد آسیایی برای سفر بازنشستگان

زمانی که بازنشست می شوید، دیگر زمان آن رسیده تا از زمان، فرصت و همچنین منابع مالی خود خوب استفاده کنید. یکی از راه های استفاده از این منابع ارزشمند، رفتن به سفر است. گزینه های زیادی برای سفر به شهر و کشورهای مختلف وجود دارد اما در این مقاله به چند کشور در آسیا اشاره خواهیم کرد.

زمانی که بازنشست می شوید، دیگر زمان آن رسیده تا از زمان، فرصت و همچنین منابع مالی خود خوب استفاده کنید. یکی از راه های استفاده از این منابع ارزشمند، رفتن به سفر است. گزینه های زیادی برای سفر به شهر و کشور های مختلف وجود دارد، اما در این مقاله به چند کشور در آسیا اشاره خواهیم کرد.

۱. تایلند سرزمین خنده و شادی
تایلند سرزمین خنده و شادی است. آب و هوای استوایی خیره کننده که انجام انواع فعالیت ها را امکان پذیر می کند. این کشور غنی از آب های زیبا و فعالیت های آبی هیجان انگیز است. اگر می خواهید سفری باور نکردنی به سواحل داشته باشید، پیشنهاد ما جزیره ی پوکت است و اگر میخواهید زندگی مدرن را ببنید، به بانکوک سفر کنید.

۲. سریلانکا مروارید اقیانوس هند
سریلانکا مروارید اقیانوس هند است. یک گزینه مطلوب برای سفر در دوران بازنشستگی است، زیرا زندگی در آنجا به سبک سنتی و همچنین هزینه ها پایین می باشد. حتی هزینه ی زندگی در سریلانکا بسیار پایین است.

۳. فیلیپین مروارید دریای شرق
فیلیپین و یا مروارید دریای شرق، یک انتخاب قابل توجه برای سفر در دوران بازنشستگی است، زیرا در برخورد با مهمانان بسیار مهمان نواز هستند. همچنین در این کشور برای افراد بازنشسته ای که قصد سفر و کار به زور همزمان را دارند، مزایای وجود دارد.

۴. مالزی فرهنگ غنی و مجلل
مالزی یکی از بهترین شهر ها برای سفر بازنشستگان شناخته شده است. مالزی را می توان با فرهنگ غنی و مجلل آن و همچنین تنوع غذایی معرفی کرد. به دلیل وجود انواع قومیت ها، باور ها و زبان ها، مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
کوله پشتی » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.