اماکن دیدنی ایران

رالی گردشگری خودروهای تاریخی از تهران تا سمنان برگزار می‌شود


چارتر

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت، رالی گردشگری خانوادگی، ویژه وسیله‌های نقلیه تاریخی را برگزار می‌کند.

میراث آریا:این رالی ۷ و ۸ شهریور ۹۸ با شرکت خودروهای متعلق به دهه‌های ۵۰، ۶۰ و ۷۰ میلادی در مسیر تهران – سمنان و مسیر بازگشت سمنان – تهران برگزار می‌شود.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی گفت: «رالی تهران – سمنان که به مناسبت هفته دولت، با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه و در راستای اهداف دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی برگزار می‌شود، به هیچ عنوان مسابقه سرعت نیست و ملاک برگزیده شدن در آن نحوه صحیح نقشه‌خوانی، مسیریابی و رانندگی صحیح است و با توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی کشور انجام می‌شود.»

جهان‌گردی

در این رالی هشت تیم داوری و کنترل، عملکرد شرکت‌کنندگان را بررسی می‌کنند و در پایان پنج نفر از رانندگان و نقشه‌خوانان بر‌تر معرفی و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

رالی گردشگری وسیله‌های نقلیه تاریخی بر اساس قوانین فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA) و با رعایت قوانین داخلی کشور در جاده‌های عمومی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به دبیرخانه رالی مستقر در دفتر اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران به نشانی تهران، خیابان فیاض‌بخش، نبش کوچه جهان‌گردی، پلاک ۳۳ مراجعه و یا با شماره تلفن‌ ۶۶۷۵۵۵۹۱ (۰۲۱) تماس حاصل کنند.