اخبار گردشگری

رالی تاریخی در تهران برگزار می شود

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از رالی تور شهری 60 خودروی تاریخی خبر داد و گفت: این رالی با هدف صیانت از وسایل نقلیه تاریخی برگزار می شود.

اردشیر درویشی از حضور 60 خودرو قدیمی خارجی و ایرانی در این رالی خبر داد و افزود: بیشتر خودروها متعلق به شرکت فولکس واگن است و دیگر شرکت ها نیز همچون بنز، بی ام، پیکان و موتور سیکلت نیز که از سال 1950 تا 1975 در کشورهای اروپایی، آمریکایی و ایران تولید شده اند، شرکت خواهند داشت.

این برنامه روز چهارشنبه 23 مرداد 98 از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تهران آغاز شده و شرکت کنندگان پس از عبور از اتوبان های مدرس، آیت الله رفسنجانی و یادگار امام (ره) در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توقف خواهند کرد.

سپس خودروها با گذر از میدان حر، میدان پاستور و خیابان سی تیر، در محوطه موزه ملی ایران گرد آمده و به این رالی تور پایان خواهند داد.

وی از برگزاری رالی بین شهری خودروها دو دیفرانسیل، هفتم و هشتم شهریور ماه از تهران تا سمنان خبر داد و گفت: دلیل انتخاب سمنان برای این مسابقه رالی، شناساندن مناطق گردشگری متنوع استان سمنان است. بسیاری از افراد تصور می کنند که سمنان منطقه کویری است در حالی که مناطق کوهستانی و جنگلی نیز برای گردشگری دارد.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.