اخبار گردشگری

بهترین خدمات سفر را کدام شرکت ارائه می دهد؟

آژانس مسافرتی پارمیدا بستری فراهم آورده تا علاقمندان به سفر بتوانند، به سادگی هر چه بیشتر به انواع مقاصد محبوب گردشگری دست پیدا کنند!

صحبت سفر که پیش می آید، دغدغه اخذ ویزا، خرید بلیط، رزرو هتل و ده ها مورد ریز و درشت دیگر هم شروع می شود. در سفرهای راه دور می بایست از پیش همه چیز را رزرو کرد، در غیر این صورت بیشتر به یک کابوس شبیه خواهد بود تا یک سفر تفریحی!
گرچه امروزه رزرو هتل، بلیط هواپیما یا دیگر وسایل نقلیه را می توان به صورت اینترنتی یا تلفنی انجام داد. اما آژانس مسافرتی پارمیدا کار را از این هم ساده تر کرده و تنها با خرید یکی از تورهای این شرکت مسافرتی، می توانید خودتان را از تمام دغدغه های سفر برهانید.

پارمیدا کوشیده تا خدمات جامعی از سفر را برای مشتریان فراهم آورد و با برگزاری تورهای متنوع به مقاصد پرطرفدار گردشگری، امروزه جزو برترین آژانس های مسافرتی است.

تورها برای هر مقصدی شامل خدمات رزرو بلیط هواپیما و هتل هستند، همچنین راهنمایان با تجربه ای در تمام طول سفر، مسافرین را همراهی می کنند تا برنامه ای مهیج و تفریحی با امنیت کامل برگزار شود. بازدید از برترین اماکن تفریحی، تاریخی و گردشگری هر شهر و کشور یک پای ثابت تورهاست. اما در این بین متناسب با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی هر منطقه برنامه های جذاب و مفرح متفاوتی نیز برای هر تور تدارک دیده شده!

خدمات آژانس مسافرتی پارمیدا را بشناسید

آژانس مسافرتی پارمیدا، برگزار کننده انواع تور اروپا، ترکیه و تورهای نمایشگاهی است. همچنین این شرکت مسافرتی نماینده رسمی فروش هتلهای 5 ستاره لوكس در آنتاليا می باشد و با برخورداری از کادری مجرب و مدیران متخصص همواره در زمره بهترین آژانس های معتبر صنعت گردشگری ایران و تهران بوده است.

پارمیدا بیش از یک دهه است، که خدمات سفر را به مشتریانش ارائه می دهد. خدماتی چون «ویزا، خدمات هواپیمایی، رزرو هتل، بلیط هواپیما، ترانسفر فرودگاهی، راهنمای تور، گشت های شهری و … » همگی دست به دست هم داده اند تا پارمیدا را به یکی از برترین مجریان سفر و گردشگری بدل کنند!

تور های آنتالیا، استانبول، ترکیه و اروپا، تور لحظه آخری، تور لاکچری، تور کشتی کروز، تور ترکیبی و تورهای ویژه نمونه هایی از خدمات آژانس مسافرتی پارمیدا هستند.

پرطرفدارترین تورهای پارمیدا کدامند؟

پارمیدا برای هر مقصد پر طرفدار سفر یک تور دارد! از ترکیه که در همسایگی مان است، گرفته تا دورترین نقاط کره زمین، هر جایی که توجه توریست ها را جلب کند، پارمیدا یک تور ویژه برای آنجا تدارک می بیند، با پارمیدا بهترین ها را سفر کنید!

تور ترکیه
ترکیه نه تنها برای ایرانی ها محبوب است، بلکه آلمانی ها و روس ها هم توجه ویژه به این کشور حاشیه دریای مدیترانه دارند، دریای اژه و دریای سیاه نیز دو دریای مشهور دیگری هستند، که با ترکیه مرز آبی دارند. دلیل محبوب بودن تفریحات آبی در ترکیه هم به خاطر داشتن خط ساحلی طولانی با این سه دریاست.

در ترکیه علاوه بر تفریحات آبی گردشگران می توانند از بازارهای بزرگ و معتبر این کشور بهترین مارک های اروپایی را خریداری کنند و همچنین از آثار باستانی مربوط به امپراتوری روم و حتی پیش از آن دیدن کنند. گردشگری غذا هم در ترکیه رونق دارد و تنوع غذایی این کشور بسیار بالاست.

شرکت در فستیوال های ملی و جهانی، جشنواره های محلی، بازدید از موزه های تاریخی و فرهنگی، تورهای یک روزه آفرود، رفتینگ، بالون سواری، اسکی و … همگی جزو برنامه هایی است که در تورهای ترکیه تجربه خواهید کرد.

آژانس مسافرتی پارمیدا برای چند شهر محبوب ترکیه به صورت دائمی تور برگزار می کند. این تورها عبارتند از: تورهای مسافرتی آنتالیا ، استانبول کوش آداسی، بدروم و آنکارا.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه برگزاری تورهای ترکیه به صفحه تور ترکیه در وب سایت parmidatours مراجعه کنید.

تور اروپا
قاره سبز پرطرفدارترین مقاصد گردشگری جهان را دارد، تقریبا می شود گفت همه کشورهای این قاره مورد توجه توریست های هستند و هر یک دیدنی های خاص خود را دارد.

از کشورهای حوزه بالکان که باستانی ترین جنگل ها را دارند، گرفته تا کشورهای اروپای شمالی و مرکزی که بخشی از آلپ پهناور را در خود دارند، همگی دیدنی هستند. اروپا برای خودش دنیایی است که جایجایش دیدنیست! کشوری مثل فنلاند که در مجاورت قطب شمال قرار گرفته و همه فصلی از سال در خود برف دارد، با کشوری مثل پرتقال که در جنوب اروپا قرار گرفته، دنیایی تفاوت دارد. هر یک از اینها دیدنی و جذابند و البته در نوع خود بی نظیر!

تور های ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، آلمان، سوئد، هلند و … انقدر جذابند که معمولا مسافرین سر انتخاب یکی از آنها دچار تردید می شوند. البته برای آنهایی که با دیدن یک کشور اروپایی قانع نمی شوند، تورهای ترکیبی در نظر گرفته شده تا از چند کشور پر طرفدار بازدید کنند.

تمام خدمات سفر از اخذ روادید گرفته تا رزرو هتل و برنامه های درون شهری در این تورها از پیش برنامه ریزی و هماهنگ شده اند. کافیست چمدانتان را بردارید و از سفرتان لذت ببرید!

در صفحه مربوط به تورهای اروپا می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تورهای نمایشگاهی
همه روزه نمایشگاه های بزرگی در سراسر جهان در حال برگزاری هستند، اگر هوس بازدید از این نمایشگاه ها را داشتید پارمیدا برای شما هم برنامه های جادویی خود را دارد.

دسته تورهای نمایشگاهی دقیقا به همین موضوع می پردازد، تا علاقمندان را به نمایشگاه های مورد علاقه شان برساند. برای نمونه می توان به این موارد اشاره کرد: نمایشگاه طلا و جواهر ایتالیا، نمایشگاه سنگ ورونا Marmomacc، نمایشگاه پلاستیک K

و در آخر
روش های مختلفی برای سفر وجود دارند، سفر انفرادی، کوله گردی، خانوادگی و گروهی و … هر یک از این سفرها مزایا و معایب خود را دارند، اما تورگردانان و آژانس های مسافرتی کوشیده اند، تا با ارائه خدمات متنوع، سفر را تا جای امکان ساده تر کنند. اگر تا کنون سفر گروهی همراه با تور را تجربه نکرده اید، کافیست یکبار امتحان کنید تا تفاوت را احساس کنید!
 

« دنیای سفر » این نوشته را از «
پارمیدا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.