اماکن دیدنی ایران

لبخند یادت نره ! /عکس های زیبا با موضوع شادی و لبخند ؛ بخش اول


چارتر

متاسفانه زندگی برای بسیاری از مردم یک روند خسته کننده و تکراری شده که به نظر می رسد امکان گریزی از این روال روزمرگی وجود ندارد!

به گزارش «توریسم آنلاین» همه ما به دنبال یافتن یک شغل هستیم اما پس از مدتی صبح زود بلند شدن ، تمام طول روز یک کار انجام دادن ، دیر به خانه رسیدن و … کارهایی که هرروز تکرار می شوند،ما را به یک آدم کوکی تبدیل می کند.

همه چیز در زندگی انرژی دارد و هرچیزی که در زندگی خود تجربه می کنید، بازتابی مستقیم از وضعیت درونی ، انرژی داخلی و احساسات غالب شماست.

آنچه که شما به عنوان شادمانی بیرونی می بینید بستگی به آنچه دارد که درون شما جریان دارد؛ پس مشخص است که کجا باید دنبال شادی بگردید؟!

چند کاری که می تواند شادی را به زندگی شما برگرداند می تواند شامل :

یادگیری کاری جدید ، ورزش و مراقبت از سلامت خود ، معاشرت و عضویت در گروههای مفید و مثبت ، شروع عادت های خوب با روزی حداکثر ۵ دقیقه ، برای خودتان وقت بگذارید.

عکاسان از سراسر جهان عکسهای خود را با موضوع هیجان ، سرگرمی ، شادی و لبخند به مسابقه عکاسی آگورا ارسال کرده اند که در دو بخش به شما تقدیم می شوند.

امیدواریم عکسهای زیر لبخند بر لبانتان بنشاند.

بخش اول :

شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند شادی و لبخند