اماکن دیدنی ایران

واکنش فوتبالیست برزیلی به رابطه رونالدو با خواهرش!


چارتر

ماریو ژاردل فوتبالیست سابق درباره رابطه رونالدو با خواهرش صحبت کرد

فوتبالی: ماریو ژاردل بازیکن اسبق تیم ملی برزیل با “گلوبو اسپورته” مصاحبه جالبی داشت. این بازیکن که یک ماه پیش اعتراف کرده بود که در دوران فوتبالش به شدت درگیر مواد مخدر شده است و حالا نکات جالب دیگری بیان کرده است.

بازیکن اسبق تیم هایی نظیر گرمیو و پورتو به علت مصرف بیش از حد مواد مخدر و نوشیدنی های الکلی مجبور شد فوتبال را ترک کند و دچار استرس شد. این بازیکن اما حالا به زعم خودش در ۴۵ سالگی تبدیل به یک انسان جدید شده است و قبول دارد که در بهترین لحظات دوران فوتبالش است.

ژاردل می گوید که پنج، شش ماه است که زندگی متفاوتی دارد ک هدر این مسیر همسرش خیلی به او کمک کرده است و به زعم او از زندگی “تیره ” نجات پیدا کرده است. او در حال حاضر ایجنت بازیکنان شده، فوتبال بازی می کند، هر صبح به سالن بدنسازی می رود و تلاش می کند تا روزهای از دست رفته زندگی خود را برگرداند.

مهاجم اسبق تیم ملی برزیل در توضیح دوران فوتبالش می گوید که “بهترین برزیلی تاریخ فوتبال پرتغال” شده است و با یادآوری فصلش در اسپورتینگ گفت که زمانی هم تیمی رونالدو در تیم پرتغالی بوده است.

ژاردل از سویی خاطره جالبی در مورد رابطه عاشقانه خواهرش با ستاره پرتغالی یوونتوس تعریف کرد و نوشت:”خیلی ها دوست دارند در مورد رونالدو صحبت کنم چرا که رابطه عاشقانه ای با خواهرم ژوردانا داشته است. این دو با هم رابطه داشتند. دوست داشتم رونالدو شوهر خواهرم شود. اما نشد. در زندگی این چیزها رخ می دهند اما مشکلی نیست.”