اماکن دیدنی ایران

۸ نکته‌ای که اگر در مورد تور استانبول ندانید، ضرر می‌کنید!


چارتر

استانبول قطعا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است. اما این تمام ماجرا نیست! متقاضیان تور استانبول نمی‌دانند کدام پرواز را انتخاب کنند، در کدام هتل و محله اقامت داشته باشند، چقدر در استانبول اقامت داشته باشند و حتی نمی‌دانند در چه زمانی باید برای خرید تور استانبول اقدام کنند.

شاید بتوانیم بگوییم که این بزرگترین معضل مسافران شهر استانبول می‌باشد اما هیچکس برای رفع آن کاری نکرده است! ما در این مطلب قصد داریم نکاتی به شما اعلام کنیم که به وسیله آن‌ها تمامی دغدغه‌های شما رفع شود!

۱. چند ماه قبل از سفر برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.
معمولا بلیط پروازهای استانبول از ۶ – ۷ ماه قبل در دسترس می‌باشد. برای کاهش هزینه‌های تور استانبول بهتر است که ابتدا بلیط رفت و برگشت را خریداری کنید و سپس برای رزرو هتل اقدام کنید. نکته مهمی که معمولا به آن اشاره نمی‌شود این است که هرچه به تاریخ سفرتان نزدیک‌تر می‌شوید، قیمت بلیط هواپیما تا حدود زیادی افزایش پیدا می‌کند! پس بهتر است تا چند ماه قبل از سفر برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

۲. برای کاهش قیمت‌ها هرکاری نکنید!
معمولا آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران تور استانبول به متقاضیان خود پیشنهاد اقامت در هتل‌های ۳ ستاره را برای کاهش هزینه‌ها می‌دهند. اما کسی به شما نمی‌گوید که هتل‌های ۳ ستاره استانبول از نظر کیفیت و خدمات در حد هتل آپارتمان می‌باشد! برای کاهش هزینه تور استانبول به طوری که کیفیت آن کم نشود، بهتر است در هتل‌های ۴ ستاره اقامت داشته باشید. ارزان ترین هتل ۴ ستاره استانبول molton beyoğlu می‌باشد که برای هر شب اقامت در آن باید حدودا بین ۳۰ تا ۳۵ دلار هزینه کنید.

۳. به تمامی تورهای استانبول، ۱۰ دلار اضافه کنید!
با توجه به اینکه پروازهای استانبول در فرودگاه جدید این شهر می‌نشیند، شما حدودا ۶۰ کیلومتر از شهر فاصله دارید. برای جابجایی از فرودگاه جدید استانبول تا مرکز این شهر، باید مبلغ ۱۰ دلار پرداخت کنید. ۵ دلار برای رفت و ۵ دلار برای برگشت.

۴. اگر در قید و بند نیستید، تورهای لحظه آخری را انتخاب کنید.
تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع تور، هنوز ظرفیت هتل و یا هواپیما تکمیل نشده است. در این حالت بهتر است که تور با قیمت کمتری به فروش برسد تا اینکه سوخت کامل شود! تور لحظه آخری استانبول بیشتر در فصل زمستان، پائیز و ماه مبارک رمضان در دسترس می‌باشد. چرا که در این بازه زمانی تعداد گردشگران شهر استانبول کاهش چشمگیری پیدا می‌کند!

۵. تورهای ارزان استانبول نباید بی کیفیت باشند!
قبل از هرچیز، باید بدانید که تور ارزان استانبول یک تور بی کیفیت نیست. معمولا تورهای ارزان استانبول شامل بهترین زمان سفر به این شهر، هتل‌های ارزان با کیفیت قابل قبول و یا حتی تورهای لحظه آخری می‌باشند! اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که قبل از خرید تور ارزان استانبول، تمامی خدمات تور را به همراه کیفیت هتل محل اقامت بررسی کنید تا خاطره تلخ برای خود نسازید!

۶. ۳ شب و ۴ روز در استانبول اقامت داشته باشید!
شما تا هر زمانی که مایل باشید می‌توانید در استانبول اقامت داشته باشید. اما بهترین مدت زمان اقامت در استانبول ۳ شب و ۴ روز می‌باشد. چرا که برای این مدت، قیمت پروازها در کمترین حالت ممکن قرار دارد. همچنین شما در ۳ شب می‌توانید از کل استانبول بازدید کنید!

۷. در کدام محله‌های استانبول اقامت داشته باشید بهتر است؟
همه چیز به هدف شما از سفر به استانبول بستگی دارد. اگر برای انگشت نگاری ویزا و یا انجام امور اداری به استانبول مراجعه می‌کنید، بهتر است در منطقه تکسیم اقامت داشته باشید. اما اگر می‌خواهید اقامتی ارزان را تجربه کنید، بهتر است در محله آکسارای و یا فاتیح اقامت داشته باشید. برای اقامت لاکچری و رفع خستگی نیز می‌توانید منطقه بشیکتاش را انتخاب کنید!

۸. دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه استانبول در چیست؟
قبل از هر چیز، منظور از تور مشابه استانبول این است که هتل و پرواز تور با هم شباهت دارند. مهم ترین دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه استانبول، سود کارگزاران و آژانس‌های هواپیمایی و خدمات تورها می‌باشد. به طور مثال، شما در یک تور استانبول، خدمات رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل و ترانسفر رفت و برگشت را دریافت می‌کنید اما در تور استانبول آژانس هواپیمایی نهال گشت، رزرو بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل، ترانسفر رفت و برگشت، تور لیدر فارسی زبان و بیمه مسافرتی را دریافت می‌کنید و به تبع هزینه تور نهال گشت از هزینه تور اول بیشتر می‌باشد.

نهال گشت موفق به کسب ۹۰% رضایت ۴۵،۰۰۰ نفر از باشگاه مشتریان خود شده است. جهت اطلاع از تورهای استانبول نهال گشت با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید.