اماکن دیدنی ایران

معرفی زبان اسپانیایی و دوره‌های آموزشی در آموزشگاه زبان ایرانمهر


چارتر

زبان انگلیسی زبانی بین‌المللی است و برای اینکه بتوانید با مردم سراسر دنیا ارتباط موثری برقرار کنید، بهتر است این زبان را یاد بگیرید. اما تا به حال به یادگیری زبان دیگری با همین ویژگی‌ها و کاربردها فکر کرده‌اید؟ زبانی که به نوعی بتوان آن را یک زبان بین‌المللی و پرکاربرد دانست؟

زبانی که زبان بومی و ملی اکثر کشورهای آمریکای مرکزی، جنوبی و کشور اسپانیا باشد. صبر کنید! فکر می‌کنم اسم آن زبان را تقریبا لو دادم. بله، زبان اسپانیایی. زبانی که بیش از چهارصد میلیون نفر در دنیا به آن صحبت می‌کنند و یکی از زبان‌های زنده دنیا محسوب می‌شود که یادگیری آن نسبتا راحت است.
پس اگر می‌خواهید یک پروژه‌ی جذاب را در زندگی خود شروع کنید و دومین زبان زنده در دنیا را بیاموزید، زبان اسپانیایی به شما سلام می‌کند. یادگیری زبان اسپانیایی اصلا کار سختی نیست و برخلاف سایر زبان‌ها پیچیدگی‌های زیادی ندارد. این زبان از لحاظ قواعد گرامری، شباهت‌های زیادی به زبان فرانسه دارد و تا ۷۰ درصد هم به زبان ایتالیایی شبیه است. بنابراین با یادگیری آن می‌توانید تا حد زیادی با زبان فرانسه و ایتالیایی هم آشنا شوید. علاوه بر این، جالب است بدانید زبان اسپانیایی زبانی پویاست و سرعت پیشرفت آن آنقدر بالاست که گویی می‌خواهد ما را محاصره کند.
به دلیل اینکه مردم زیادی در دنیا به این زبان صحبت می‌کنند، یادگیری آن برایتان فواید بسیار زیادی دارد. از این فواید می‌توان به مهاجرت شغلی و تحصیلی اشاره کرد. هرچه تعداد کشورهایی که به این زبان صحبت می‌کنند بیشتر باشد، شانس شما برای پذیرش تحصیلی هم بالاتر خواهد رفت. حتی فرصت فعالیت‌های تجاری هم بیش‌تر می‌شود و با یادگیری این زبان می‌توانید به راحتی ارتباطات تجاری زیادی با کشورهای دیگر برقرار کنید.
زبان اسپانیایی به علت نفوذ در قاره‌ی آفریقا، اروپا و آمریکای مرکزی و جنوبی به یکی از زبان‌های جهانی در دنیا تبدیل شده و در حال حاضر مردم ۲۱ کشور به این زبان صحبت می‌کنند. همچنین این زبان جزو زبان‌های رومی یا Romance Language است. یعنی ریشه‌ی لاتین دارد و با زبان‌های ایتالیایی، فرانسه، رومانیایی و پرتغالی هم‌خانواده است. زبان‌های رومی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و برای ارتباطات بین قاره‌ای از آن‌ها استفاده می‌شود. این زبان‌ها از لحاظ ریشه و ساختار کاملا به یکدیگر شبیه هستند و بیشتر آن‌ها هم به زبان اسپانیایی شباهت دارند.
اکنون می‌توانید تصور کنید که زبان اسپانیایی چقدر کاربرد دارد. پس بیش از این درنگ نکنید و برای یادگیری این زبان زیبا و پرکاربرد اقدام کنید.
منابع یادگیری زبان اسپانیایی
برای یادگیری دومین زبان زنده در دنیا چه منابعی وجود دارد؟ قطعا تعداد این منابع زیاد است. از کتاب‌ها و پکیج‌های آموزشی مختلف گرفته تا فیلم‌های آموزشی، وب‌سایت‌ها و مقالات؛ همگی برای آموزش این زبان شیوا در دسترس شما عزیزان است.
البته اگر نمی‌توانید برنامه‌ای منظم و منطقی برای مطالعه و تمرین این زبان طراحی کنید یا وقت کافی برای یادگیری به صورت خودآموز ندارید، به شما ثبت نام در یک آموزشگاه خوب را توصیه می‌کنیم.
بهترین آموزشگاه زبان برای یادگیری زبان اسپانیایی
این که دقیقا چه آموزشگاه و امکاناتی را بهترین می‌دانید به معیار‌های شما بستگی دارد. اما اگر می‌خواهید به آموزشگاهی بروید که سابقه‌ی تدریس طولانی داشته باشد،‌ بر اساس تمام گروه‌های سنی و تقاضای زبان آموزان کلاس‌های مختلفی برگزار کند، از بهترین و باتجربه‌ترین اساتید استفاده کند و در تمام نقاط تهران شعبه داشته باشد، به شما آموزشگاه زبان ایرانمهر را توصیه می‌کنیم.
آموزشگاه زبان ایرانمهر، با ۱۶سال سابقه‌ی درخشان و فعالیت در تدریس زبان‌های خارجی آموزش زبان اسپانیایی را با بهترین روش‌ تدریس فراهم می‌کند. در این آموزشگاه زبان اسپانیایی در دوره‌های مختلف مقدماتی تا پیشرفته برگزار می‌شود تا به تقویت مهارت‌ها و پیشرفت شما در یادگیری کمک کند. دوره‌ها بر اساس گروه سنی به سه گروه سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان دسته‌بندی می‌شوند و سیستم آموزشی برای هر گروه سنی متناسب با نیاز آن‌ها صورت می‌گیرد. همچنین، دوره‌ها بر اساس نیاز و تقاضای زبان‌آموزان در دو حالت خصوصی و گروهی برگزار می‌شود و امکان شرکت در کلاس‌های مکالمه به زبان اسپانیایی نیز وجود دارد.