اماکن دیدنی ایران

استقلال تهران محکوم شد


چارتر

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاه‌های مورد شکایت اعلام کرد.

خبرآنلاین: در پی شکایت علیرضا جلیلی لقمان از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.

با توجه به شکایت فرزاد مجیدی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت درخصوص خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.
در پرونده شکایت مجتبی توتونی از باشگاه سپیدرود رشت، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده اعلام کرد این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۰۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان و مبلغ ۲۱/۲۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردیده است. همچنین در خصوص صدور رای نسبت به سایر خواسته‌های خواهان مبنی بر پرداخت حق الوکاله وکیل و خسارت تاخیر تادیه وجه چک با تکلیفی مواجه نمی‌باشد.
با توجه به شکایت ابوالفضل علایی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان و مبلغ ۳۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.
در پی شکایت باشگاه پیکان از نساجی مازندران در خصوص محمدامین رضایی، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۵۰/۰۰۰/۰۰۰ بابت یکسال حق آموزش این بازیکن به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.
در پرونده شکایت بهنام برازی از استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۶/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوی خواهان را نسبت به مبلغ ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال را مردود اعلام کرد و در خصوص خسارت خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواهان، مواجه با تکلیفی نمی‌باشد.
گفتنی است آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدید نظرخواهی خواهد بود.