اخبار گردشگری

آغاز دوره های آموزشی مرتبط با جذب گردشگران چینی از اول مرداد

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: دوره های آموزشی مرتبط با موضوع جذب گردشگران چینی که در دستور کار سازمان میراث فرهنگی قرار گرفته، از اول مرداد ماه آغاز می شود.

زاهد شفیعی، مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: با توجه به اینکه استراتژی جدید سازمان نفوذ به بازارهای نوظهور گردشگری است، اداره کل آموزش و مطالعات گردشگری دوره های آموزشی را برای فعالان گردشگری در دستور کار قرار داده است. دوره های آموزشی آشنایی با روحیات و خلقیات گردشگران چینی، الگوهای مسافرت گردشگران چینی، نرخ دهی و نحوه تعامل مالی با شرکت های تور فرست چینی، اشتراکات و ارتباطات تمدنی و روابط چین و ایران در طول تاریخ، “رویدادها و نمایشگاه های مهم گردشگری چین و نحوه شرکت در آنها و نحوه تعامل با آژانس داران و راهنمایان چینی برخی از سرفصل های این بسته آموزشی تخصصی هستند.

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری گفت: مؤسسات زیادی برای ورود به موضوع آموزش اعلام آمادگی کرده اند چون موسسه های آموزشی کمی را داریم که در حوزه چین فعال باشند و بتوانند یکی از سرفصل های آموزشی تعیین شده را به عهده بگیرند.

موسساتی که در زمینه آموزش شایسته هستند و در حوزه چین هم شهرت و تجربه دارند برنامه خودشان را ارائه می کنند چون ما در این حوزه با فقر استاد رو به رو هستیم اکنون حدود ۵ تقاضا داشته ایم ولی در حال حاضر با یک مجموعه کار می کنیم. مؤسسات دیگر هم می توانند در این حوزه وارد شوند ما محدودیتی قائل نمی شویم.

این دوره های آموزشی از اول مرداد ماه آغاز می شود و افرادی که می خواهند در حوزه گردشگری و بازار چین فعال باشند می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

« دنیای سفر » این نوشته را از «
خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.