اماکن دیدنی ایران

چهارشنبه‌های هنری با تخفیف ۱۵ درصدی صنایع دستی اجرا می‌شود


چارتر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: به منظور ترغیب شهروندان در خرید صنایع دستی، آثار هنرمندان سرای هنر فردوسی با تخفیف ۵ تا ۱۵ درصدی در چهارشنبه‌های هنری عرضه می‌شود.

چمدان: پرهام جانفشان عراقی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در یک مجموعه کامل بهترین تولیدات هنرمندان صنایع دستی را خریداری کنند افزود: عرضه مستقیم محصولات هنرمندان و اصالت آثار تولید شده بزرگترین مزیت خرید در چهارشنبه‌های هنری است.

وی با اعلام رضایت هنرمندان در فروش محصولات هنری در جشنواره و نمایشگاه منطقه‌ای صنایع دستی استان تهران که از تاریخ یک الی ۷ تیر ماه در فرهنگسرای اشراق برگزار شد تاکید کرد: رونق بازار کار هنرمندان صنایع دستی همواره در اولویت‌های این اداره کل قرار گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان. گفت: اداره کل میراث فرهنگی استان تهران همواره در تلاش است تا با هموارسازی فضای کسب و کار هنرمندان صنایع دستی، زمینه لازم را برای رشد اقتصادی و رونق تولید هنرمندان ایجاد کند.

جانفشان عراقی خاطر نشان کرد: اگر منافع حاصل از اقتصاد هنر به درستی در جامعه به خصوص جوانان معرفی شود می‌توان شاهد رشد و توسعه چشم گیر هنرهای سنتی در استان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: هنرمندان صنایع دستی باید به این نکته توجه داشته باشند که صنایع دستی ضمن پایبندی به اصول و ریشه‌های فرهنگی جامعه باید کاربردی و بر اساس مصرف زندگی روزانه هموطنان تولید شود.