گردشگری و توریسم

حقوق بشر آمریکایی خریدنی است

داوود عامری روز چهارشنبه در نشست حقوق بشر آمریکایی؛ تروریسم و تحریم، افزود: آمریکایی‌ها در شرایطی خود را کلانتر دنیا می‌دانند و دیگر کشورها را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند که این کشور به خاطر بهره مندی از پول‌های نفتی عربستان، در قبال جنایات این کشور سکوت می‌کند.

*تحریم از لحاظ نقض حقوق بشر کمتر از جنگ نیست
علیرضا شیخ عطاردیپلمات کهنه کار ایرانی نیز در این نشست گفت: تبعات فاجعه آمیز تحریم اصلاً کمتر از جنگ ناقض حقوق بشر نیست.

معاون بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تلاش برای براندازی حکومت‌ها از طریق تحریم بدترین رویکرد در روابط بین الملل است که حق توسعه، حق مالکیت و حق حیات را که حقوق طبیعی بشر هستند را نقض می‌کند.

براساس این گزارش جمعی از نخبگان و فعالان فرهنگی و علمی ایرانی، امروز چهارشنبه در نشستی تخصصی گفتمان «حقوق بشر آمریکایی» و وجوه مختلف آن را بررسی کردند.

نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی؛ تروریسم و تحریم» با هدف بررسی و نقد مفهومی گفتمان حقوق بشر آمریکایی و آسیب شناسی این گفتمان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور حسین امیرعبداللهیان دستیار رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، داوود عامری دبیر کل مجمع جهانی صلح اسلامی، محسن پاک آیین عضو شورای راهبردی مجمع جهانی صلح اسلامی، علیرضا شیخ عطار معاون امور بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و علی اصغر جعفری رییس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

حقوق بشر آمریکایی و جهان آینده، تروریسم و حقوق بشرآمریکایی، تحریم و حقوق بشر آمریکایی، مصادیق نقض حقوق بشر توسط آمریکا در جهان، سقوط هواپیمای مسافربری ایران و حقوق بشر آمریکایی از جمله مواردی بودند که در این نشست بررسی می‌شود.

این نشست تخصصی با همکاری مجمع جهانی صلح اسلامی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

ادامه دارد…