گردشگری و توریسم

کیهانی: مشکلی با حضور بازرسان در فدراسیون دو و میدانی نداریم

کیهانی در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه نهادهای بالادستی فدراسیون متبوعش هم اکنون در حال بررسی تمامی فرآیندهای مالی و فنی این مجموعه هستند، اظهار داشت: پس از اتمام فعالیت کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور در فدراسیون دو و میدانی، مسئولان وزارت ورزش نیز برای بررسی فرآیندهای مالی و فنی فدراسیون ابراز علاقه کردند.
وی افزود: از آنجا که همه چیز در فدراسیون شفاف است، از این درخواست استقبال و شرایط را برای بررسی فرآیند های مالی و فنی کارشناسان بازرسی وزارت ورزش فراهم کردیم.
رئیس فدراسیون دو و میدانی با ابراز خرسندی از حضور کارشناسان بازرسی وزارت ورزش در این فدراسیون، اظهار داشت: از اینکه کارشناسان نهاد بالا دستی مجموعه فعالیت‌های ما را از نزدیک مشاهده و در صورت لزوم راهکار یا پیشنهادهای سازنده ارائه می‌کنند، خوشحالیم.
کیهانی درپاسخ به این سوال که کارشناسان سازمان بازرسی گزارش خود از اقدامات فدراسیون را منتشر کرده‌اند، عنوان کرد: کارشناسان سازمان بازرسی هنوز گزارشی از مشاهدات خود منتشر نکرده‌اند.
وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان که خود را برای شرکت در مسابقات قهرمان جهان ۲۰۱۹ قطر آماده می‌کنند نیز تصریح کرد: تمرینات ملی پوشان را به دقت زیر نظر داشته و گزارش عملکرد آنان در اردوها را دنبال می‌کنیم.
رئیس فدراسیون دو و میدانی در پاسخ به سوال دیگری درباره محرومیت «حسین کیهانی» دونده دوی سه هزار متر با مانع ایران نیز گفت: متأسفانه اتفاق بدی افتاد و این قهرمان ارزنده کشور با محرومیت مواجه شد. از این موضوع بسیار ناراحت هستیم اما امیدواریم با شروع روند تجدید نظر خواهی درباره این ورزشکار، یک بار دیگر او را به دنیای قهرمانی بازگردانیم.