گردشگری و توریسم

سوریه بار دیگر به رژیم صهیونیستی هشدار داد

به گزارش شبکه خبری المیادین، مقداد به حملات دیروز (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به حومه دمشق که شماری کشته یا زخمی برجای گذاشت، واکنش نشان داد و گفت: اسرائیل نباید مطمئن باشد، زیرا دمشق ممکن است روش پاسخ دادن خود به تجاوزات این رژیم را تغییر دهد.

وی افزود: سوریه با پیروزی در میدان نبرد به تجاوزات اسرائیل پاسخ می دهد.

چهار غیرنظامی از جمله یک کودک شیرخوار در حملات هوایی بامداد دوشنبه رژیم صهیونیستی به مناطقی از دمشق، پایتخت و شهر حمص در مرکز سوریه جان باختند و ۲۱ تن نیز زخمی شدند.

دولت سوریه دوشنبه شب در واکنش به این تجاوزها در نامه هایی جداگانه به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس دوره‌ای شورای امنیت با محکوم کردن حملات مکرر رژیم صهیونیستی به این کشور، اعلام کرد که این تجاوزات در ادامه تلاش‌های رژیم تل آویو برای طولانی‌تر کردن بحران سوریه در جنگ تروریستی است که دمشق با آن رو به رو است.

وزارت امور خارجه سوریه از شورای امنیت خواست که مسؤولیت پذیر باشد و اقدامات جدی و فوری برای جلوگیری از تکرار این تجاوزات توسط صهیونیست‌ها به عمل آورد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین”حماس” نیز با صدور بیانیه‌ای تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی به سوریه و کشتار تعدادی از شهروندان سوری را محکوم کرد.

صهیونیست ها بارها خاک سوریه را به بهانه های مختلف هدف قرار دادند.

جنگنده های این رژیم هفتم فروردین ماه ۹۸ به برخی مواضع ارتش سوریه در اطراف شهر حلب حمله کردند. همچنین در دی ماه سال گذشته نیز اقدام به حمله به دمشق پایتخت سوریه کردند که این حملات با رهگیری به موقع پدافند هوایی سوریه ناکام ماند.