گردشگری و توریسم

سختی تحریم ها با مقاومت ملت از بین می رود

حجت الاسلام علی شیرازی روز سه شنبه در جمع کارکنان بیمارستان شهید محلاتی تبریز با بیان اینکه تحریم های کنونی دشمنان علیه ایران بی نتیجه خواهد بود، افزود: بدون تردید ملت ایران از این برهه تاریخی هم با درایت رهبری خواهد گذشت و خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد، چنان که ساقط کردن پهباد این قدرت نظام را به رخ جهانیان کشید.

وی اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب طی ۴۰ سال گذشته با انواع توطئه ها و دسیسه ها در پی از بین بردن فرهنگ ولایی بوده و تلاش کرده اند میان مردم و رهبری شکاف ایجاد کنند، اما موفق نشدند و همین امر موجب شد تا به وسیله جنگ اقتصادی و تحریم‌ها با نظام مقابله کنند.

شیرازی ادامه داد: نظام سلطه تلاش کرد برای الگوسازی، داعش را به عنوان پایگاه اسلام به مردم دنیا معرفی کند تا بدین گونه در برابر انقلاب و الگو شدن آن بایستد، اما باز موفق نشد و اگر موفق می‌شد الان بسیج جهانی در دنیا در قالب حزب الله، انصارالله، حسد الشبی و فاطمیون شکل نمی‌گرفت، بنابراین دشمن با مقاومت مردم در توطئه‌های پیش رو نیز شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به توطئه های استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی، لازمه مقابله با توطئه های مختلف استکبار را مقاومت و ایستادگی خواند.

حجت الاسلام شیرازی اضافه کرد: استکبار جهانی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون با ترفندهای مختلف به مقابله با نظام آمده است، اما هر بار شکست خورده و علت این شکست ها داشتن تفکر عاشورایی، مهدوی و ولایی در بین مردم ایران بوده است.

وی با اشاره به شکست نظام سلطه در جنگ تحمیلی علیه ایران، گفت: به دلیل این شکست دشمن تلاش کرد با هجمه‌های فرهنگی و اعتقادی با نظام مقابله کند اما حضور مردم در صحنه های مختلف همچون همایش های اربعین و مراسم های انتظار، امید دشمنان را به یاس مبدل کرد.

۳۰۳۸/‏۵۱۸