گردشگری و توریسم

بدحجابی دسیسه و شیطنت دشمنان است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» عصر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه افزود: ایرانیان مردمی متدین و معتقد هستند که به اصول و ارزش‌های دینی و عرفی خویش پایبند می‌باشند.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی و الهی است که همه مسلمانان لازم است در برابر انحراف و خطاهای دیگران نسبت به اجرای آن کوشا باشند تا جامعه‌ای سرشار از معنویت و سلامت شود.

امام جمعه زرندیه اظهار داشت: مردم باید در برابر ترفندهای شوم دشمنان هوشیاری باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: دشمنان در عرصه جنگ اقتصادی با اخلالگری و ایجاد مشکلاتی برای کشورمان به عنوان حربه‌ای در صدد پیشبرد اهداف خود هستند تا بتوانند به این طریق به اهداف شوم و مخرب خویش دست یابند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز در این نشست گفت: از ۱۵ تا ۲۱ تیر ماه با عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده، از مسئولان شهرستان انتظار می‌رود که با اجرای برنامه‌های فرهنگی در این خصوص تلاش مجدانه داشته باشند.

«احمد جوانمرد» افزود: برنامه‌هایی مانند تبلیغات محیطی، تشویق بانوان محجبه در برنامه‌های مختلف، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در نقاط مختلف شهرستان زرندیه، حضور دسته جمعی بانوان محجبه در محافل عمومی، حضور فعال خواهران طلبه و بسیجی در فضای مجازی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع حجاب برتر، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و اجرای طرح آراستگی فرهنگی در دانشگاه‌ها در هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی همچنین نظارت بر عملکرد اصناف، آموزشگاه‌های آزاد، مؤسسات خصوصی و پایگاه‌های مجری طرح غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان، ترویج فرهنگ غیرت در میان مردان و برگزاری همایش مدافعان حریم خانواده با سخنرانی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه را از دیگر برنامه‌های فرهنگی پیش بینی شده در هفته حجاب و عفاف زرندیه برشمرد.

۶۰۱۳/‏۶۵۳۹/‏۴۸۹۶