گردشگری و توریسم

روند سرمایه گذاری در بخش سلامت محله ملاشیه باید ادامه داشته باشد

محمدرضا حیدری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: فعالیت‌های سرمایه گذاری و اقتصادی و همچنین خدمات پزشکی در محلات مورد هدف دفاتر تسهیلگری تو سعه محلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر همین اساس اولین سرمایه گذار جهت راه اندازی آزمایشگاه طبی و پاتولوژی توسط دفتر توسعه محلی (۲) کوی ملاشیه صورت گرفت.
وی افزود: ملاشیه ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه گذاری دارد و ما آمادگی هرگونه همکاری با سرمایه گذاران جهت ارائه مشاوره‌های اقتصادی و همچنین تسهیل فرایند سرمایه گذاری را داریم.

مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی (۲) ملاشیه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ملاشیه جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر دارد ولی از امکانات درمانی و تشخیصی مناسب محروم هستند و جهت اقدامات درمانی و تشخیص مجبورند به مراکز در شهر مراجعه کنند، با پیگیری دفتر تسهیلگری و همکاری درمانگاه شفابخش ملاشیه اقدامات لازم جهت رفع این معضل برداشته شد.
حیدری ادامه داد: توافقات اولیه جهت راه اندازی این آزمایشگاه صورت گرفته و در حال حاضر مکان راه اندازی آزمایشگاه با کمک دفتر توسعه محلی بررسی شده است و در آینده‌ای نزدیک این آزمایشگاه کار خود را در ملاشیه آغاز خواهد کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: روند سرمایه گذاری در بخش سلامت و درمان و دیگر حوزه‌ها در این محله ادامه داشته باشد تا مردم بتوانند از خدمات بیشتری برخوردار شوند.
مدیر دفتر تسهیلگری (۲) ملاشیه گفت: یکی از موضوعات جدی برای تقویت بنیه اقتصادی در کوی ملاشیه در سال «رونق تولید» حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل سرمایه گذاری و صدور مجوزهای آن خواهد بود.
مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی (۲) ملاشیه با تاکید بر اینکه باید در جهت جذب سرمایه گذاران به معرفی بیشتر پتانسیل‌های محلات هدف و بازاریابی اقدام کرد، افزود: امیدوار هستیم که بتوانیم فرصت‌های سرمایه گذاری کوی ملاشیه را برای سرمایه گذاران بالقوه و سرمایه گذاران فعلی، به خوبی فراهم کنیم.

مَلاشیه محله‌ای در جنوبی‌ترین نقطه قسمت غربی اهواز مرکز استان خوزستان ایران است. این منطقه یکی از مناطق پرجمعیت و قدیمی اهواز به‌شمار می‌آید.

۹۹۳۱/‏۶۰۶۴