گردشگری و توریسم

جامعه بدون ایثار و مجاهدت محکوم به شکست است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی پنجشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و سالروز عروج شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در حرم علی بن مهزیار اهوازی اظهار داشت: امروز اگر جامعه اسلامی ما سقوط نکرده و در ارزش های دینی و اسلامی حرف اول را می‌زند به دلیل جدانشدن از ولی فقیه است.

وی افزود: بی شک جامعه‌ای که اهل ایثار و مقاومت، مجاهدت و شهادت طلبی و روحیه انقلابی گری نباشد، سقوط خواهد کرد.

این استاد دانشگاه وحوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: تاکنون نشنیده ایم که روس‌ها و چینی‌ها حتی یک گلوله به سمت آمریکایی‌ها شلیک کنند اما جامعه اسلامی مقابل این دشمنان قسم خورده نظام ایستاد و جوانان این مرز و بوم برای دفاع از میهن اسلامی با دست خالی سینه سپر کردند.

حجت الاسلام حاجتی اظهار داشت: درحالیکهآمریکا خود را ابر قدرت جهان معرفی می کند، کارکشته ترین نیروهای این کشور به دست جامعه اسلامی گرفتار شدند و از ما عذرخواهی کردند.

وی افزود: سربازان مکتب امام صادق (ع) پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری و فوق پیشرفته آمریکایی را تنها با یک موشک ۲هزار دلاری سرنگون کردند و باعث شدند آمریکا در اوج ذلت از ایران اسلامی بابت سرنگون نکردن هواپیمای با سرنشین قدردانی کند.

وی تصریح کرد: جامعه اسلامی ما به برکت خون شهدا روز به روز سرافراز تر خواهد شد چرا که الگوی خود را امام صادق (ع) و شهدا قرار داده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: براساس بشارت های رهبر معظم انقلاب این جامعه اسلامی در روزها، هفته ها و ماه های آینده شاهد پیروزی‌های بزرگی خواهد بود.

آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیر و سالروز عروج شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در حرم علی بن مهزیار اهوازی با حضور استاندار خوزستان، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح و مردم شهید پرور خوزستان برگزار شد.

همچنین پیکر پاک و مطهر ۲ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پس از آیین استقبال در فرودگاه اهواز به حرم علی ابن مهزیار منتقل شدند و حال و هوای مراسم شهدای هفتم تیر را معنوی تر کردند.

۹۵۹۴/۳٠۲۲