گردشگری و توریسم

ترافیک در محور هراز فوق سنگین است

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ترافیک فوق سنگین مسیر هراز مسافران از فیروزکوه تردد کنند.

وی افزود: به منظور روان سازی مسیر تردد خودروها، جاده آمل به تهران، روز جمعه از ساعت ۱۷ و روز شنبه از ساعت ۱۵ یکطرفه خواهد شد.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران عنوان کرد: تردد انواع وسیله نقلیه از جنوب به شمال در محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و حرم تا حرم سنگین و پرحجم است.

محبی گفت: در مسیر فیروزکوه هم شاهد ترافیک سنگین و پر حجم هستیم و تردد وسایل نقلیه در این محور به کندی در جریان است.

محبی گفت: در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حادثه ای به ما گزارش نشده و تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم بدون گره ترافیکی در جریان است.

وی با تأکید بر رعایت مدیریت زمان و سفر توسط رانندگان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش سفرهای جاده ای در ایام تعطیلات توصیه می شود رانندگان در هنگام خستگی و خواب آلودگی کمی استراحت کنند و پس از رفع خستگی با سرعت مطمئنه و توجه به علائم رانندگی و هشدارهای مامورین پلیس راه به سفر خود ادامه بدهند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت ماموران پلیس راهور در وضعیت آماده باش کامل در محورهای هراز و فیروز کوه مستقر هستند و از ورود خودروها در مسیرهایی که تردد در آنها ممنوع اعلام شده جلوگیری می‌کنند.

شهرستان پردیس با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.

تهرام/۹۴۴۱/ ۱۰۰۸